14 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
10 Mart 2021
3 dk okuma

Boğaziçi rektörlüğünün Twitter hesabı askıya alındı

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın kararıyla Melih Bulu’nun rektör olarak atanması ile gündeme gelen Boğaziçi Üniversitesi rektörlüğünün Twitter hesabı askıya alındı.
Üniversitenin rektörlüğüne ait Twitter adresine girmek isteyen sosyal medya kullanıcıları, hesabın askıya alındığını gördü. Konuya ilişkin ise henüz resmi bir açıklama yapılmadı.

CMO Transition Academy başlıyor!

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışMarketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” eğitim programı “CMO Transition Academy” 3 Nisan’da başlıyor. Pazarlama alanında ezber bozan işlere imza atan profesyonellerin eğitimci olarak yer alacağı programda “Pazarlamanın Evrimi”, “Tüketiciyi Tanımak”, “Marka ve İnovasyon”, “Pazarlama Teknolojileri” ve “Pazarlama Organizasyonu” konu başlıkları derin içgörülerle anlatılacak.

Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen NexCMO Marketing Academy, değişimin ancak gerekli yetkinlikleri tanımlayarak ve kazanarak gerçekleşebileceği inancıyla eğitimlerini kurguluyor. Program kapsamında eğitmenlerle katılımcılar arasında sağlanacak networkingin farklı perspektifleri görmek için de sağlam bir zemin oluşturacak. Pazarlama profesyonellerini geleceğe ve bir adım sonrasına hazırlamak, bunu yaparken de tüm paydaşlarıyla topluma fayda üretmek üzerine kurulan NexCMO Marketing Academy’de elde edilecek gelirin yüzde 20’si Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne (ÇYDD) bağışlanacak…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışToplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda doğan problemler her geçen gün büyürken, meselenin merkezinde de “kadın istihdamı” yer alıyor. İşte tam da bu sebeple Marketing Türkiye Mart sayısında “İş hayatında kadın nerde” sorusuyla kapağını hazırladı. Pazarlama dünyasında fark yaratan kadınların ve hikâyelerinin de yer aldığı sayıda; “Türkiye’nin toprağına sahip çıkan markalar”dan toplumun zeytinyağı ile olan ilişkisine, sesin yükselişinden sürdürülebilir modaya kadar pek çok konu mercek altına alındı. Ortaya da yine zengin içeriğiyle, dopdolu bir sayı çıktı…

Basılı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak içgörü dolu içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Mart sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine açıyoruz.

Marketing Türkiye Mart sayısını okumak için TIKLAYIN.

Burger King UK’den ortalığı karıştıran paylaşım!

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışBurger King Birleşik Krallık hesabından dün kafaları karıştıran bir tweet atıldı. Dünya Kadınlar Günü’nü “Kadınlar mutfağa aittir” şeklinde bir tweetle kutlayan marka kısa süre içerisinde kullanıcıların tepkisini çekti. Daha sonrasında marka “Tabii isterlerse. Yine de aşçıların yalnızca yüzde 20’si kadın. Kadın çalışanları, aşçılık kariyeri izleme fırsatıyla güçlendirerek restoran endüstrisindeki cinsiyet oranını değiştirme misyonundayız” şeklinde ikinci bir tweet atsa da eleştirilerden kurtulamadı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Porsche satış danışmanlarına acemi “kadın” şoför şakası!

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışTürkiye’nin en genç ralli şampiyonu Burcu Burkut Erenkul 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel trafikte cinsiyet ayrımcılığına dikkat çekmek üzere  Porsche ile test sürüşüne çıktı. Vosmer Otomotiv’de test sürüşü yapan ralli şampiyonu, satış danışmanlarına unutamayacakları bir panik yaşattı.

Konu kısa süre içerisinde Porsche’un 8 Mart şakası başlığı ile Ekşi Sözlük gündemine oturdu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Perakendecilerin cevap bekleyen sorusu: Geniş ürün yelpazesi mi yoksa özel ürün seçkisi mi?

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışTüm perakendeciler, internetten alışveriş konusunda son derece önemli bir soruya yanıt arıyor: Müşterilerimiz sınırsız seçenek mi yoksa bir ürün seçkisi mi görmek istiyor? Seçenek fazlalığı tüketicilere geniş olanaklar sunsa da bu durumun yarattığı “bolluk paradoksu”, seçim aşamasının bitmek bilmemesine ve satın alma işleminin hiç gerçekleşmemesine yol açabilir. Buna karşın seçki yöntemi, müşterileri daha iyi kararlar almaları için yönlendirebilir. Ancak bunu yaparken tüketicilere, karar verme sürecinden çıkarıldıklarını da hissettirebilir. Dolayısıyla bu durum perakendecileri büyük bir ikilemde bırakıyor. Gelin yanıtını birlikte arayalım.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Boğaziçi rektörlüğünün Twitter hesabı Burcu Burkut Erenkul Burger King UK CMO Transition Academy Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Deloitte Academy dünya kadınlar günü ekşi sözlük Geniş ürün yelpazesi KFC NexCMO Marketing Academy özel ürün seçkisi perakendeciler porsche Twitter
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
Haberler
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
Sena Tufan
3 hafta önce
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Haberler
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
Haberler
Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
Nafizcan Önder
30 Eylül 2025
Arabesk ve fantezi müziğin sevilen sesi Güllü hayatını kaybetti
Haberler
Arabesk ve fantezi müziğin sevilen sesi Güllü hayatını kaybetti
Nafizcan Önder
26 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.