Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Microsoft Windows 11 konusunda tahammülsüz
İlk kez haziran ayında lanse edilen Windows 11 ile ilgili dün Microsoft tarafından bir canlı yayın düzenlendi. YouTube üzerinden gerçekleştirilen canlı yayında detaylar paylaşıldı. Konuyla ilgili çok sayıda kötü yorum gelmesi üzerine yorumları silen teknoloji devinin bu hareketi tepkileri artırdı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Bu defa TikTok rakiplerini kopyaladı!
Formatı pek çok sosyal medya kanalı tarafından kopyalanan TikTok, bu kez taraf değiştirdi ve Snapchat’le hayatımıza giren bir özelliği platformuna taşıdı. Sosyal medya devi, bu özelliğe özgün bir dokunuş yapmayı da ihmal etmedi…
Snapchat’in başlatmış olduğu 24 saat kalıcı gönderi furyası kolay kolay sona erecek gibi durmuyor. Giriş yaptığımız hemen her sosyal mecrada karşımıza çıkan bu özellik Twitter’da pek tutmamış olabilir, ancak bu, TikTok için de çekici bir özellik olmadığı anlamına gelmiyor. TikTok bugün, kişilerin takipçileriyle iletişim kurmasının yeni bir yolu olarak TikTok Hikayeler’i duyurdu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
İşte son bir yılın en fazla yatırım çeken sektörü
Türkiye’de 2021 yılının ilk altı ayında girişimlere yapılan yatırımlar 2020’nin aynı dönemine göre 7 kat arttı. 2021’in birinci yarısında yatırım miktarı totalde 704 milyon dolara yükseldi ve oyun sektörü, bu yarı yılda yapılan yatırımların yüzde 34’ünü oluşturarak son bir yılın en fazla yatırım çeken sektörü oldu…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Help Turkey” etiketiyle yapılan paylaşımlara soruşturma başlatıldı!
Türkiye’nin birçok yerindeki orman yangınlarıyla ilgili sosyal medyada yapılan “Help Turkey” paylaşımlarına Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından resen soruşturma başlatıldı.
“28.07.2021 tarihinden bu yana bir kısım haber ve sosyal medya sitesi üzerinden yapılan paylaşımlara ilişkin olarak Cumhuriyet Başsavcılığımızca ilgili birimlere teknik inceleme ve araştırma yaptırılmıştır” şeklinde başlayan açıklamada Başsavcılık, “Bu inceleme ve araştırma neticesinde bazı kişi ve grupların gerçek veya bot hesaplar üzerinden organize bir şekilde halk arasında endişe, korku ve panik yaratmaya, Türkiye Cumhuriyeti devleti ve hükümetini aşağılamaya çalıştıkları saptanmıştır” ifadeleri kullanıldı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye’nin en çok tercih edilen alışveriş sitesi belli oldu
Mağazaların yerini alan alışveriş sitesi gerçeği artık hayatın bir parçası oldu. Geçtiğimiz 18 ay boyunca yerinden ayrılmadan alışveriş yapabilmenin kolaylığı tüketicilerin çevrimiçi alışverişi alışkanlık haline getirmesini sağladı. Tüketicilerin yüzde 26’sı önümüzdeki süreçte mecbur kalmadıkça mağazaya gitmeyeceğini, yüzde 48’sı ise ara sıra mağazaya gitse bile ağırlıklı online alışverişe devam edeceğini belirtiyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Daha iyi bir dünya için reklam ajansları neler yapıyor?
Yaratıcı ajansların bir markanın tüketicisiyle kurduğu ilişkiden markanın kimliğine dek ne büyük bir rolü olduğu tartışılmaz bir gerçeklik. Yaratıcılıkla marka ideallerinin birleştiği noktada ise belki de senelerce hafızalardan çıkmayan unutulmaz işler izliyoruz… Dönüştürücü olduğu kadar da zorlu geçen bir yılda, reklamcılık sektörünün de tıpkı markalar ve tüketiciler gibi derin bir arayış içinde olması hiç de şaşırtıcı değil. Her ölçekten ajans amaçlarını ve odaklarını keskinleştirirken, birlikte çalıştıkları markalar ve anlattıkları hikayeler aracılığıyla daha adil, sürdürülebilir ve kapsayıcı bir toplum inşa etme çabalarını iki katına çıkardılar…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.