3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Daha iyi bir dünya için reklam ajansları neler yapıyor?
Haberler

Daha iyi bir dünya için reklam ajansları neler yapıyor?

Nafizcan Önder
5 Ağustos 2021
2 dk okuma

Yaratıcı ajansların bir markanın tüketicisiyle kurduğu ilişkiden markanın kimliğine dek ne büyük bir rolü olduğu tartışılmaz bir gerçeklik. Yaratıcılıkla marka ideallerinin birleştiği noktada ise belki de senelerce hafızalardan çıkmayan unutulmaz işler izliyoruz… Dönüştürücü olduğu kadar da zorlu geçen bir yılda, reklamcılık sektörünün de tıpkı markalar ve tüketiciler gibi derin bir arayış içinde olması hiç de şaşırtıcı değil. Her ölçekten ajans amaçlarını ve odaklarını keskinleştirirken, birlikte çalıştıkları markalar ve anlattıkları hikayeler aracılığıyla daha adil, sürdürülebilir ve kapsayıcı bir toplum inşa etme çabalarını iki katına çıkardılar...

Global Citizen, dünyanın en büyük ve en yenilikçi ajanslarından bazılarına benzersiz bir meydan okumada bulunarak, onları yaratıcı süper güçlerini, dünyayı kurtarma planı etrafında olumlu eylemde bulunmaya yardımcı olacak ilgi çekici, dijital öncelikli kampanyalar oluşturmaya davet etti…Sadece ticari olarak değil, insanlar ve topluluklar için de olumlu bir fark yaratmak için yaratıcılığın gücüne inanan ajanslar daha iyi bir dünya için Global Citizen adına yaratıcılıklarını ortaya koyarak, etkileyici işleriyle milyonlara ulaşmayı başardılar…

Projeye ilişkin görüşlerini dile getiren Jellyfish U.K Genel Müdürü Rick Lamb, “Reklamın harekete geçirme gücünün hepimiz farkındayız. YouTube’daki Global Citizen kampanyaları da tam olarak kitleleri harekete geçmek için tasarlandı. Amaçtan yararlanmak ve insanları sosyal değişim için bu küresel kampanyaya kaydolmaya yönlendirmek için yeteneklerimizi kullandık. Hepimiz yeteneklerimizi dönüşümleri yönlendirmek ve olumlu eylemlere ilham vermek için de uygulayabiliriz” diyor…

İşte daha iyi bir dünya için çağrıda bulunan Global Citizen kampanyaları…

Alma – Advance Equity for All | Wishful Thinking

FCB Chicago – Protect the Planet | Make it Stop

BBH – Resume Learning | Class Dismissed

Suno – End Covid For All

Ogilvy, India – Stop The Hunger Crisis

Daha iyi bir dünya için reklam ajansları neler yapıyor?

Evet yaratıcılığın daha iyi bir dünya yaratmak için ne büyük bir güce sahip olduğu tartışılmaz bir gerçeklik. Global Citizen için ortaya konan bu küresel örnekler gibi bu toprakların problemlerine de kayıtsız kalmayan yaratıcı ajanslar ve iş birlikleri de var… Kadın Cinayetlerini Durduracağız platformunun TBWA\ISTANBUL imzası taşıyan “Görünmez Dilekçeler” i ve VMLY&R‘ın 6 sivil toplum kuruluşu ile iş birliği yaparak hayata geçirdiği #BirlikteRengarenk projesi’ni henüz görmediyseniz incelemenizi tavsiye ederiz…

#BirlikteRengarenk projesi renklere uygulanan yasakları hack’ledi!
“Görünmez Dilekçeler” Cannes Lions’tan ödüllerle dönüyor!

daha iyi bir dünya featured Global Citizen yaratıcı ajanslar
1 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
4 Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
5 Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store'da büyüyor!
Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store’da büyüyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Pazarlamanın bölgesel liderleri
Pazarlamanın bölgesel liderleri
tiktok
TikTok’tan yeni rapor: ABD’de kural ihlal eden video sayısı 2 milyon arttı
Türkiye'nin tasarruf markaları
Türkiye’nin tasarruf markaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İyi hissetmek çok mu pahalı?
Haberler
İyi hissetmenin maliyeti ne?
Gizem Yıldız
3 hafta önce
Rekabet Kurumu 7 teknoloji şirketine soruşturma açtı
Haberler
Rekabet Kurumu 7 teknoloji şirketine soruşturma açtı
Berçem Sultan Kaya
10 Mayıs 2022
İngilizler enflasyonla nasıl başa çıkıyor?
Araştırma
İngilizler enflasyonla nasıl başa çıkıyor?
Gizem Yıldız
12 Mayıs 2022
Golden Drum'da yeni kategoriler açıklandı
Haberler
Golden Drum’da yeni kategoriler açıklandı
Berçem Sultan Kaya
6 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.