
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Ekonomik belirsizliğe karşı dijital pazarlamanın avantajları
Ekonomik belirsizliğe karşı dijital pazarlamanın avantajları
Dijital pazarlama bugün, firmaların zorlu süreçlere ve sektörlerindeki değişikliklere daha kolay uyum sağlamasına yardımcı oluyor. Öyle ki bu sayede ekonomi de, pandemi gibi kriz dönemlerinin ardından hızlıca toparlanıyor.
Ekonomik belirsizlik zamanlarında, diğer her şeyden önce pazarlama bütçelerinin kesilmesi oldukça muhtemel. Çünkü firma yöneticileri, bir durgunluk sırasında “para kazanmak için para harcamanın” çok da mantıklı olmayabileceğini düşünebilir.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Sürdürülebilir ürünler cebimizi yakıyor
Tüketicinin sürdürülebilir ürün tercihi önündeki engel fiyat
Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY, tüketicilerin satın alma alışkanlık ve eğilimlerini mercek altına aldığı Geleceğin Tüketicileri Endeksi’nin sonuçlarını açıkladı. 7.’si hazırlanan endeks, 20 ülkeden 14 binden fazla tüketicinin görüşleri alınarak oluşturuldu. Endekse göre; dünya genelinde tüketicilerin yüzde 51’i sürdürülebilir ürün satın almak istiyor ancak fiyatların yüksek oluşu caydırıcı etki yaratıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Etkili bir sosyal medya pazarlama kampanyası oluşturmanın 7 adımı
7 adımda etkili bir sosyal medya pazarlama kampanyası
Bugün sosyal medya pazarlama kampanyaları sayesinde yeni markalar, hedef kitlelerine çok daha düşük maliyetlerle ulaşabiliyor. Bu mecraların algoritmaları ve topladıkları veriler sayesinde dünyanın her yerindeki tüketicilere erişim ve onları çok özel parametrelere göre hedefleme olanağı var. Gelin maddeler halinde etkili bir sosyal medya pazarlamasının nasıl oluştuğuna bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
2020 Tokyo Olimpiyatlarına VR damgası
İzleyiciler 2020 Tokyo Olimpiyatlarına VR ile katılacak
2020 Tokyo Olimpiyatları, Oculus Quest desteğiyle canlı olarak izlenebilecek. Oculust Quest VR başlığına sahip olan izleyiciler Olimpiyatlara sanal gerçeklik ile katılabilecek.
Ne yazık ki Olimpiyatları gidip de Tokyo’da izlemek hepimiz için mümkün olmuyor. Gelin görün ki teknoloji her geçen gün yeni bir deneyimi ayağımıza getiriyor. NBC Olympics VR by Xfinity olarak adlandırılan VR uygulaması, Oculust Quest başlıklarıyla 2020 Olimpiyat Oyunlarını üç boyutlu izleme imkanı sunuyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
CMO’ların pandemi sonrası için ilkyardım çantasında neler var?
İş dünyasında post-pandemi döneminde neler olacağı büyük bir merak konusu… Pandemide birçok trende “Merhaba” dedik ama bunlar ne kadar sürdürülebilir olacak? Tüketicinin pandemi sonrası dönem için ne gibi beklentileri var? Pazarlama dünyasının yeni dönem planlamaları arasında neler var? Gelin Türkiye’nin önde gelen CMO’larından tüm soruların yanıtlarını ve gelecek öngörülerini dinleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.