30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
25 Şubat 2021
3 dk okuma

Burger King’in yeni görsel kimliği McDonald’s’ı gölgede bıraktı!

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışAd Age ve araştırma şirketi Harris, ambalajlarının görsel kimliğini yenileyen hamburger zincirleri Burger King ve McDonald’s’ın yeni imajlarını ABD’deki tüketicilere sordu. McDonald’s’ın açık ara pazar lideri olduğu ABD’de ortaya çıkan sonuçlar bir hayli ilginç. Zira sonuçlara göre tüketiciler her ne kadar McDonald’s yemeyi tercih etse de Burger King’in yeni görsel kimliğini daha iştah açıcı buluyor.

Ad Age ve Harris tarafından 19-22 Şubat tarihleri arasında 1059 ABD’li yetişkinin katılımıyla yapılan ankette ambalajlarının görsel kimliğini yenileyen hamburger zincirlerinin hangisinin daha dikkat çekici ve iştah açıcı olduğu soruldu. Sonuçlar McDonald’s’ın lider Amerika pazarında Burger King’in yeni görünümünün gölgesinde kaldığına işaret ediyor. Katılımcıların yüzde 54’ü Burger King’in ambalajını tercih ettiğini söylerken, yüzde 46’sı McDonald’s’ı seçti. Yüzde 56’lık bir kesim, Burger King’in yeni ambalaj tasarımlarının yemekleri daha iştah açıcı gösterdiğini söylerken, yüzde 44 McDonald’s’ı seçti.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

YouTube denetim alanını genişletiyor

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışYouTube yeni ebeveyn denetimlerini duyurdu. YoTube Kids’in sınırlarını aşmış olan kullanıcıları kapsayan yeni denetlenen hesaplar özelliği için yakın zamanda herkese açık bir beta yayınlanacak. Ebeveynler, Google hesapları üzerinden; “Keşfedin”, “Daha Fazlasını Keşfedin” ve “Family Link” olmak üzere üç farklı denetim opsiyonundan birini seçebilecek. “Keşfedin”de genellikle 9 yaş ve üzeri çocuklar için uygun olan videoların kilidi açılıyor. “Daha Fazlasını Keşfedin” seçeneğini gençlere hitap ediyor ve erişim sınırlamaları azalıyor. “Family Link” ise daha özel sınırlandırmalara olanak sağlayan bir seçenek olarak dikkat çekiyor. Bu özellik farklı yaştaki gençlerin farklı şekilde denetlenebilir olmasını sağlayacak.

Facebook, Avustralya’da pes etti!

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışAvustralya hükümetiyle Facebook arasındaki çekişme nihayet bitiyor. Bir süre önce Avustralya’daki kullanıcıların haber paylaşımını engelleyen Facebook’a hükümetin yanıtı reklam kampanyalarını durdurmak oldu. Dijital reklamcılığa yaklaşık 42 milyon dolar ayıran ve bunun dörtte birini Facebook için kullanan hükümetin reklam durdurma kararı Facebook’un pes etmesine sebep oldu. Avustralya, Facebook’un kullanıcıların haber paylaşım yasağını kaldırmaya hazırlandığını duyurdu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Teknosa’dan şiddet gören kadınlara teknoloji desteği

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakışTeknosa, Sabancı Vakfı ve Türkiye Kadın Dernekleri Federasyonu iş birliğiyle şiddet gören ve sesini duyurabileceği teknolojiye erişimi kısıtlı olan kadınları ihtiyaç duydukları akıllı telefonla buluşturmak üzere yeni bir dayanışma hareketi başlatılıyor. “Kadın için Teknoloji, Hepimiz için Dayanışma” mottosuyla yola çıkılan proje kapsamında, bağışçılar, kullanmadıkları akıllı telefonlarını Teknosa mağazalarından ya da Teknosa Çağrı Merkezi’ni (0 850 222 55 99) arayarak evlerinden teslim edebilecek. Teknosa’nın iş ortakları tarafından bakımları yapılarak çalışır hale getirilecek akıllı telefonlar, Sabancı Vakfı desteği ve TKDF aracılığıyla şiddet mağduru kadınlara ulaştırılacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

PR Ajansı: BN İletişim

Reklam güven endeksini yükseltmek için özdenetim şart!

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış1994’ten beri reklamların hedefine daha etik ve dürüst bir şekilde ulaşabilmesi için çalışarak reklamın saygınlığını arttırmada önemli bir rol üstlenen Reklam Özdenetim Kurulu (RÖK) çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor. Bugüne kadar 4 binden fazla reklamı değerlendiren RÖK, reklamların hem yasalara hem de RÖK tarafından ICC reklam esaslarının ulusal mevzuata uyarlanmış versiyonu olan Reklam Özdenetim Esasları’na uygunluğu konusunda değerlendirmelerde bulunuyor. Ayrıca, “Yayın Öncesi Danışmanlık” hizmeti de veriyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

avustralya dijital reklam bütçesi Facebook Hepimiz için Dayanışma Kadın için Teknoloji Sabancı Vakfı şiddete son Teknosa teknosa çağrı merkezi TKDF
1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
3 Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
4 L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
5 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
tiktok
ABD ve Çin arasındaki TikTok savaşı sürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Babalar markaların kadrajına girdi: İşte bu yılın en iyi Babalar Günü reklamları
Haberler
Babalar markaların kadrajına girdi: İşte bu yılın en iyi Babalar Günü reklamları
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Reklam erişimi en yüksek markalar hangileri?
Haberler
Reklam erişimi en yüksek markalar hangileri?
Gizem Yıldız
23 Nisan 2022
Google teknoloji
Haberler
Google’dan teknolojinin etkilerini araştıran teknoloji
Gizem Yıldız
25 Mayıs 2022
Sosyal medyanın trendleri de yüzleri de değişiyor: İşte en etkili influencer ve markalar...
Haberler
Sosyal medyanın en etkili influencer ve markaları değişiyor
Gizem Yıldız
7 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.