17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markanın gücü pandemide güvence oldu
Haberler

Markanın gücü pandemide güvence oldu

Günseli ÖZEN
6 Nisan 2021
4 dk okuma

İş dünyasında şirketler için sonucu ölümcül olan üç tuzaktan söz edilir: Liderin, “beni yerimden edemezler” dediği Rahatlık Tuzağı, “bu işi benden daha iyi kimse yapamaz” iddiasında olan Yetkinlik Tuzağı ve “ben beğendim herkes beğenir, eğer ben beğenmediysem kimse beğenmez” diyen Kişisel Beğeni Tuzağı. Pandemi hepimizi hazırlıksız yakaladıysa da saydığımız bu üç tuzağa zaten tutulmuş olanlar için eminim hayat hiç de kolay olmadı. Hilton İstanbul Genel Müdürü Bülent Tarlan yaptıklarıyla adeta bu üç tuzağa da meydan okudu. Hem de pandemi döneminde…

Kriz zamanlarında küçük yapılar du­ruma daha hızlı ayak uydurur ön kabulü vardır. Oysaki bu söyleşide büyüklüğüyle literatüre geçen Türki­ye’nin en büyük kapasiteli oteli Hil­ton İstanbul Bomonti’deki yenilikçi uygulamalardan ve bu süreci çeviklikle yöneten Genel Müdürü Bü­lent Tarlan’dan söz edeceğiz. Pandemi döneminde oteli hiç kapatmadan hijyenik korumaya alan otel yönetiminin süregiden mücadelesini ve bu döneme özel yeni hizmetlerini nasıl var ettiklerini Genel Mü­dür Tarlan’dan dinleyeceğiz.

Bir temizlik takıntısı değil, bir hayata dönüş projesi

Bir adım sonrasında ne olacağını bilmediğimiz bir dönemden geçerken hemen tüm oteller tarifin tam anlamıyla hazırlıksız yakalanıp açığa düştüler. Hil­ton otellerini bir marka olarak diğerlerinden ayıran elbette küresel deneyimi ve böyle zamanlarda güç­lü bir marka olmanın müşterilerine verdiği güven oldu. Marketing Türkiye de Deloitte Türkiye ile bir­likte dönemin ilk Roundtable’larını Hilton Bomonti İstanbul’da yaptı. Bu bir anlamda koşullara meydan okuma olarak kabul edilebilirse de bu cesaretin ge­risinde otel yönetiminin konuklarını korumak üzere aldığı tedbirlere güven vardı.

Markanın gücü pandemide güvence oldu

Hilton Bomonti İstanbul fiziksel olarak “en büyük olma” pozisyonunu, uygulamalarıyla liderlik duru­şuna dönüştürdü. Hilton CleanStay uygulamaları otelin hemen her noktasında uygulandı. Hijyen ted­birlerini bir süreç yönetimi olarak kabul eden Genel Müdürü Bülent Tarlan, çalışmalarının gelişerek de­vam ettiğini söylüyor.

“Hilton CleanStay projesi, bu zor dönemde yaşama, iş hayatına ve seyahat edebilirliğe dönüş projesidir” diyen Genel Müdür Tarlan, “Hilton, sektörün öncü­sü global bir marka. Bu konumlama sorumluluklar da getiriyor. Misafirlerimizin pandemi koşullarında güvenli konaklama yapmaları için küresel hijyen fir­malarıyla yeni norm otel temizliği protokolü hazır­ladık. Pandemi döneminin tamamında açık kaldık. Diğer yandan Turizm Bakanlığı tarafından zorunlu hale getirilen “Sağlıklı Turizm Sertifikasını” ülke­mizde alabilen ilk dört otelden birisi de olduk” di­yor.

Bulaşa geçit yok!

Bülent Tarlan, tedbirlerin dönemsel değil kalıcı ol­duğunu vurgulamak için, “Hilton CleanStay artık bizim bir marka değerimiz. Event Ready CleanStay ile de bundan sonraki hijyen yolculuğumuza devam edeceğiz” diyor ve ekliyor:

➞ “Bulaşma hızının çok yüksek olmasıyla türdaşla­rından ayrılan Covid-19’un en çok görüldüğü yerler­den biri olan kapı kollarında ‘Hilton CleanStay Kapı Mühürleri’ ile virüsü bertaraf ettik. Derin temizlik sonrasında odalara kimsenin girmediğini göster­mek üzere odaların kapılarını da mühürlendik.

➞ En çok dokunulan 10 noktaya; TV kumandası, aydınlatma düğmeleri, kapı kolları gibi derin temiz­lik isteyen alanlara ekstra tıbbi cihaz dezenfeksiyo­nu yaptık.

➞ Misafir Odalarında uygulanan Derin Temizlik Programı protokollere bağlandı, daha sıkı uygula­ma ve kontrol getirildi.

➞ Kağıt materyaller ortadan kaldırıldı; TV ekranı üzerinden bilgilendirme yapıldı. QR code ile dijital yönlendirmeler sağlandı.

➞ Sağlık ve Spor Merkezimizde aletlerin konumla­rını fiziksel mesafeye uyacak şekilde tekrar düzen­ledik, spor aletlerini de riskli kabul ederek bunların her kullanım sonrası dezenfekte etmeye başladık.

➞ Misafirlerimizin onayıyla otele giriş yaparlarken bagajlarını dezenfekte ediyoruz. Ortak alanlarda 213 tane dezenfektan istasyonu mevcut.

➞ Temassız check-in ile mobil uygulamamız üze­rinden otele varmadan önce oda seçimi dahil olmak üzere tüm check in işlemlerini gerçekleştirebiliyo­ruz.

Etkinlikler Hilton hijyen güvencesinde…

“EventReady ile toplu alanlarda hijyene yönelik bir başka protokol uygulamaya başladık. Etkinliği dü­zenleyen ve katılımcı konuklarımızın Hilton güven­cesiyle korunduklarını bilmelerini istiyoruz” diyen Genel Müdür Tarlan’a Hilton CleanStay standartla­rını soruyorum, yanıtı şöyle oluyor; “Vazgeçilmezi­miz Hilton CleanStay Mühürü. Her kullanım sonra­sı kapalı alan dezenfektasyonu yapıyor ve salonların kapısını bir sonraki kullanıma kadar mühürlüyoruz. Toplantı alanlarının girişinde maske, eldiven, göz­lük gibi kişisel koruyucu ürünler de istasyonlarda hazır tutuluyor.

Hızlı sözleşmelerle etkinlik tarihine yakın olan iptal süresini ‘çok yakın’ statüsüne çektik.

Hilton EventReady fırsatları kapsamında iki kat Hilton Honors puanı sunuyoruz. Teknoloji altyapı­mız hybrid toplantılara olanak veriyor. Hybrid top­lantılar için salon sayımız ve çeşitliliğimiz oldukça fazla. Katılımcı sayısı, ülkeleri ve hangi teknolojiyle toplantıya dahil olabileceklerini öğrenip farklı ta­leplere cevap verebiliyoruz.

İstanbul da ‘Bento Box’ uygulamasıyla kahvaltı ve kahve molası verebilen ilk oteliz. Yiyecekleri özel kutularda servis ediyoruz. Pandemi sürecinde geliş­tirdiğimiz ‘sağlıklı kahve molaları’ özel olarak bağı­şıklık güçlendirici ürünlerle zenginleştirildi.

Hilton’un ödüllü programı LightStay ile enerji ve su tasarrufunu denetliyoruz.

Hilton LightStay kapsamında otelimizi yüzde yüz dışarıdan aldığımız havayla sirküle ediyoruz. Pan­demi dönemi boyunca ev sahipliğine devam ettik. Eylül 2020’de TÜRSAB’ın düzenlediği ‘Biz Hazırız’ etkinliğine ve 25-29 Eylül tarihleri arasında Rusya, Ukrayna ve Kazakistan’dan 400’e yakın tur ope­ratörünün katılımıyla gerçekleşen Grand İstanbul Opening’de ev sahibiydik.”

Hilton’da güvende hissediyorum

Marketing Türkiye, Pandemi süresinde iki Roundtable gerçekleştirdi. Bütün bu süreçte Hilton CleanStay uygulamalarını birebir deneyimledim. Hilton Bomonti İstanbul’un yaptığı yeniliklerin sektörüne ilham verdiğini ve durgun dönemden hızla çıkmanın yol haritasını oluşturduğunu söylemek yanlış olmaz.

Çeviklik, dayanıklılık ve inovasyon karışımı yeni ürünler

Markanın gücü pandemide güvence oldu

Bomonti Stüdyo, Hilton EventReady güvencesi ve yüksek teknolojisiyle yeni nesil toplantılar için hibrit hizmet verebiliyor.

Business Breakfast “Mekân bağımsız çalışma” yapanlar için tasarlandı. Business Breakfast, Grand Lobby Terrace alanında Bento Box kutularında temassız olarak sunuluyor.

Bomonti Home Suite ile hem iş seyahatindeki profesyoneller hem de kalabalık ailelere konforlu bir konaklama imkanı ve otelin tüm olanaklarından faydalanabilme ayrıcalığı tanınıyor.

featured Hilton İstanbul
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İDA Şeref Kürsüsü'nün yeni ismi Işıl Arıdağ oldu
Haberler
İDA Şeref Kürsüsü’nün yeni ismi Işıl Arıdağ oldu
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
KFC'den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Haberler
KFC’den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Sena Tufan
2 hafta önce
IAB TR Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cüneyt Devrim, IAB Europe Yönetim Kurulu'nda
Haberler
IAB TR Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cüneyt Devrim, IAB Europe Yönetim Kurulu’nda
Nafizcan Önder
3 hafta önce
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Haberler
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Sena Tufan
22 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.