16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!
Haberler

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!

Nafizcan Önder
13 Temmuz 2021
3 dk okuma

2021 yazı tüm spor severler için heyecan verici bir şekilde devam ediyor. Geçtiğimiz yıl yapılması planlanan ancak tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi nedeniyle bu yaza ertelenen 2020 Yaz Olimpiyatlarını tüm dünya heyecanla bekliyor. Olimpiyatlarda tüm dünya nefesini tutup heyecanlı karşılaşmaları izlerken; markalar da hedef kitlelerine ulaşmanın fırsatını yakalıyor. Mobil kullanımın geçen yıl hızla artması ile, AdColony de Olimpiyatlar sırasında akıllı telefonların Türkiye’deki izleyiciler üzerindeki etkisini ve markaların tüketicilerle nasıl etkileşim kurabileceğini anlamak ve analiz etmek adına Yaz Olimpiyat Oyunları Araştırmasını gerçekleştirdi ve çıkan sonuçlar mobilin önlenemez gücünü bir kez daha gözler önüne seriyor…

Katılımcıların yarısından fazlası Olimpiyatları birden çok cihazda takip edecek!

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!


Ankete katılanların yüzde 69’u Yaz Olimpiyatlarını televizyondan izleyeceğini belirtirken, akıllı telefonlarından oyunları takip edeceğini söyleyenlerin oranı yüzde 48. Cihazlar özelinde baktığımızda ise; izleyicilerin tek bir cihaza bağlı kalmadan etkinliği rahatça takip etmek istediği görülüyor. Katılımcıların yüzde 68’i Yaz Olimpiyatlarını birden fazla cihazdan takip etmenin önemli olduğunu düşünürken, yüzde 54’ü ise birden fazla cihazdan takip edeceğini bildiriyor. Katılımcıların yüzde 48’inin etkinlikleri takip etmek veya izlemek için mobil uygulamalar indirmeyi düşündüğünü belirtmesi ise bu dönemde mobil uygulamaların spor severler için öneminin arttırdığını kanıtlıyor.

Spor markaları için etkileşimin adresi mobil cihazlar!

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!

Yaz Olimpiyatları döneminde alışveriş yaklaşımlarına baktığımızda, spor etkinliklerinin spor ürünlerinin alışverişini de arttırdığını ortaya çıkarıyor. Katılımcıların yüzde 55’i bu dönemde spor ayakkabı alacağını belirtirken, yüzde 38’i spor giyim alışverişi yapacağını belirtiyor. Markaların kullanıcılarının dikkatini mobil cihazlarda yakalaması için, hedef kitlesinin marka ile etkileşime geçmesini sağlaması da çok önemli. Ankete katılanların yüzde 51’i Yaz Olimpiyatları sırasında mobil cihazlarında gördükleri reklamlarla etkileşime geçeceklerini ve tekrar izleyeceklerini belirtiyor!

Çoklu ekran kullanımının zirvesinde haber uygulamaları var

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!

Uygulamalar özelinde ise, katılımcıların yüzde 53’ü herhangi bir spor dalı ile ilgili etkinlikleri izlerken en çok haber uygulamalarında vakit geçirdiğini belirtirken, yüzde 42’isi mobil oyun uygulamalarında, yüzde 38’i ise iletişim/mesajlaşma uygulamalarında daha sık vakit geçirdiğini söylüyor.

Spor oyunları revaçta!

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!

Mobil oyunların gücü spor etkinlikleri döneminde bir kez daha ortaya çıkıyor. İzleyenlerin yüzde 54’ü herhangi bir spor dalıyla ilgili etkinlikleri izledikten sonra her zamankinden daha fazla spor türünde mobil oyunları oynadıklarını belirtirken, yüzde 68’i oyunları akıllı telefonlarından oynadığını söylüyor.

Türkiye’nin gözü atletizmde

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!

Türkiye’deki izleyicilerin en büyük heyecanla beklediği spor dalı atletizm olarak öne çıkıyor. Katılımcıların yüzde 63’ü atletizm yarışlarını izlemeyi planladığını söylerken sırasıyla yüzde 56 ile jimnastik ve yüzde 52 ile yüzme katılımcıların heyecanla izlemeyi beklediği etkinlikler olarak dikkat çekiyor. Olimpiyatlara ilk kez gerçekleşecek spor etkinliklerinden sörf ise yüzde 48 ile Türkiye’deki izleyicilerin heyecanla beklediği müsabakalar arasında.

“Umutla Tokyo’ya” diyen P&G, Olimpik Anneler projesinin detaylarını podcast yayınında anlattı

Tokyo 2020 Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’na Bünyamin Aydın imzası!

2020 Yaz Olimpiyatları AdColony featured mobil kullanım tüketici alışkanlıkları
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
Nafizcan Önder
3 gün önce
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Haberler
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Nafizcan Önder
14 saat önce
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Haberler
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.