Sevgiler Günü hediye araştırması

Sevgililer Günü reklamları siparişe dönüşüyor mu?

İki yıldır küresel salgının gölgesinde kalan 14 Şubat Sevgililer Günü, bu yıl yeniden aşkların tazelendiği…

Black Friday'de tüketici nerede olacak?

Black Friday’de tüketici nerede olacak?

Uzun zamandır Kasım ayı alışveriş tutkunları için diğer aylardan daha heyecanlı geçiyor. Bunun sebebi ise…

Kim bu mobil oyuncular?

Kim bu mobil oyuncular?

Özellikle pandemi döneminde evlerimize kapandığımız günlerde zirveyi gören mobil oyunlar bugün tüm ezberleri bozarak 7’den…

Annelerin yeni terapi yöntemi!

Annelerin yeni terapi yöntemi!

Mobil oyunların yükselişi her geçen gün artarken, mobil oyuncu olmak da artık tüm dünyada toplumların…

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!

Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!

2021 yazı tüm spor severler için heyecan verici bir şekilde devam ediyor. Geçtiğimiz yıl yapılması…

Digital Turbine AdColony’i satın aldı

Digital Turbine AdColony’i satın aldı

Digital Turbine bugün AdColony’i satın alma işlemini resmi olarak tamamladığını duyurdu. AdColony’nin satın alınması, Digital…

Z kuşağının cebinde 100 milyar var

Z kuşağının cebinde 100 milyar var

Ekonomi ve iş dünyasındaki varlığını adım adım kuvvetlendirmeye başlayan Z kuşağının sır perdesi aralanmaya başladı.…

Z Jenerasyonu dijital dünyayı ele geçiriyor

Z Jenerasyonu dijital dünyayı ele geçiriyor

Markaların ve pazarlamacıların stratejilerini belirlemede yıllarca odak noktası olan Y kuşağı yerini bir sonraki jenerasyona…

"Performans Pazarlama"da hangi stratejiler izlenmeli?

“Performans Pazarlama”da hangi stratejiler izlenmeli?

Mobil uygulama kullanımındaki önlenemez büyüme, pazarda büyük rekabeti de beraberinde getirdi. Mükemmel bir uygulama yaratarak…

Türkiye’de yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Türkiye’de yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Mobil oyun endüstrisi 2020’de daha da hızlanarak önlenemez bir şekilde büyümeye ve yükselmeye devam ediyor.…

Koronavirüs sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Koronavirüs sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Covid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel…

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Covid-19’un hepimizi kişisel olarak etkilediği, gündelik yaşamlarımızı ve tercihlerimizi değiştirmeye zorladığı bu dönemde, markaların ve…