Z kuşağının cebinde 100 milyar var

Ekonomi ve iş dünyasındaki varlığını adım adım kuvvetlendirmeye başlayan Z kuşağının sır perdesi aralanmaya başladı.…

Z Jenerasyonu dijital dünyayı ele geçiriyor

Markaların ve pazarlamacıların stratejilerini belirlemede yıllarca odak noktası olan Y kuşağı yerini bir sonraki jenerasyona…

“Performans Pazarlama”da hangi stratejiler izlenmeli?

Mobil uygulama kullanımındaki önlenemez büyüme, pazarda büyük rekabeti de beraberinde getirdi. Mükemmel bir uygulama yaratarak…

Türkiye’de yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Mobil oyun endüstrisi 2020’de daha da hızlanarak önlenemez bir şekilde büyümeye ve yükselmeye devam ediyor.…

Koronavirüs sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Covid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel…

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Covid-19’un hepimizi kişisel olarak etkilediği, gündelik yaşamlarımızı ve tercihlerimizi değiştirmeye zorladığı bu dönemde, markaların ve…

Koronavirüs gündelik tercihleri ne kadar değiştirdi?

AdColony’nin Türkiye dahil, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’yı kapasayan EMEA bölgesinde “Corona Virüs Etkisi Araştırması”na…

Yeni yıl alışverişlerini akıllı telefondan yapanların sayısı yüzde 56 oldu

Yeni yıla sayılı günler kala AdColony’nin yaptırdığı “Yılbaşı Alışveriş Alışkanlıkları Araştırması” verileri yayınlandı. Yılın belki de…