1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Diş macunu sandık, kahve çıktı: Dağcıların yeni gözdesi olacak...
Haberler

Diş macunu sandık, kahve çıktı: Dağcıların yeni gözdesi olacak…

Sena Tufan
2 Ocak 2025
2 dk okuma

Doğa tutkunları artık kahve ihtiyaçlarını karşılamak için bir termos ya da kahve makinesi taşımak zorunda değil. İsviçreli girişim No Normal Coffee, dünyanın ilk tüpte kahvesini satışa sunarak pratik bir çözüm vadediyor.

Taşınabilir tüpte kahve fikri, markanın kurucuları Alexander Härberlin ve Philippe Greinacher’ın İsviçre Alpleri’ndeki bir doğa yürüyüşü sırasında ortaya çıkmış. Lezzetli bir kahve arayışıyla taşınabilirlik ve pratiklik arasındaki dengeyi yakalamaya çalışan ikili; kalite, süreklilik ve kolaylık sunan bir kahve macunu geliştirmiş. Özellikle maceraperestler için tasarlanan ürün, lezzetten ödün vermeden hareket halinde olmayı mümkün kılıyor.

Yüzde 100 Fair Trade Kolombiya Arabica çekirdeklerinden üretilen ve İsviçre’nin organik pancar şekeriyle tatlandırılan kahve macunu, koyu bir kavrulmuş kahve deneyimi sunuyor. 100 ml’lik alüminyum tüp, 20 fincana kadar kahve hazırlamak için yeterli macun içeriyor. Ürünün tadında çikolata, fındık ve karamel notaları hissedildiği de iddia ediliyor.

Diş macunu sandık, kahve çıktı: Dağcıların yeni gözdesi olacak...

Kahve sadece içilebilir formda sunulmuyor. Macun, doğrudan tüpten tüketilebileceği gibi muz veya ekmeğin üzerine sürülebiliyor ya da et marinasyonlarından tiramisuya, protein shake’lerden espresso martini’ye kadar farklı tariflerde kullanılabiliyor.

Bir fincan kahve hazırlamak için bir çay kaşığı macunu sıcak ya da soğuk suyla karıştırıp içmek yeterli. Tüpün tekrar kapanabilir tasarımı, dökülme ya da dağılma sorununu ortadan kaldırarak özellikle kamp ve doğa yürüyüşleri gibi aktiviteler için pratik bir çözüm vadediyor.

Diş macunu sandık, kahve çıktı: Dağcıların yeni gözdesi olacak...
Diş macunu sandık, kahve çıktı: Dağcıların yeni gözdesi olacak...

Markanın kurucuları, kahvenin şu anki formülünün doğada vakit geçirmeyi sevenlere enerji sağlamak için ürettiklerini, ancak talep artarsa şekersiz bir versiyonun da geliştirilebileceklerini söylüyor.

Kaynak: Design Taxi

featured No Normal Coffee
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Dorak Holding, Fazıl Say ve Nakamura Hayato'yu aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Dorak Holding, Fazıl Say ve Nakamura Hayato’yu aynı sahnede buluşturdu
Marketing Türkiye
11 Eylül 2025
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
3 gün önce
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.