12 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Haberler

L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı

İrem Alimoğlu
11 saniye önce
1 dk okuma

Dünyaca ünlü kozmetik markası L’Oréal, gençler arasında popüler makyaj markası Urban Decay’in tanıtımı için ABD’li model Ari Kytsya ile anlaştı. OnlyFans’ta pornografik içerikleriyle tanınan Kytsya ile yapılan bu iş birliği tepki çekti.

Kytsya, kendisini “yatak aktrisi” olarak tanımlıyor; bu ifadeyi açık içerik üreticiliğine gönderme yapmak için kullanıyor. 4,6 milyondan fazla Instagram ve TikTok takipçisi bulunan Kytsya, sosyal medyada saç ve makyaj videoları ile yaşam tarzı içerikleri paylaşıyor. Ancak OnlyFans hesabında çıplak ve cinsel içerikli videolar yayınlıyor.

Bu iş birliği, Birleşik Krallık’ın önde gelen kadın hakları kuruluşu Fawcett Society’nin CEO’su Penny East tarafından “endişe verici” olarak değerlendirildi. East, kararın OnlyFans ve benzeri platformlardaki açık içeriklerin ana akımlaşmasında yeni bir eşik olduğunu söyledi.

L’Oréal’in “Değerler Bildirgesi”nde, iş birliği yapılacak influencer’ların geçmişte pornografi içeriği paylaşmamış ve şirketin “saygı, hoşgörü ve kapsayıcılık” değerleriyle çelişen paylaşımlarda bulunmamış olmaları gerektiği belirtiliyor. Buna rağmen şirket, Kytsya’nın sektördeki deneyimlerini açıkça dile getirmesini ve özgün makyaj tarzını gerekçe göstererek iş birliğini savundu.

@urbandecaycosmetics

expression gets flagged. conformity goes viral. censorship is out of control… just ask @Ari Kytsya #urbandecay #arikytsya

♬ original sound – urban decay

Urban Decay’in TikTok sayfasında yayımlanan ve 18,7 milyondan fazla izlenen reklamda, Kytsya’nın piksellenmiş görüntüleri yer alıyor. “UD likes it raw” başlığıyla paylaşılan videoda Kytsya, “Sansür kontrolden çıktı” diyerek “sansürsüz makyaj” mesajı veriyor.

1996’da kurulan Urban Decay, 2012’de L’Oréal tarafından satın alındı ve “Perversion” eyeliner, “Naked” far paleti gibi provokatif ürün isimleriyle tanınıyor. Kytsya, yetişkin içerik sektörünün yüksek kazanç potansiyelinden bahsetse de özellikle 18 yaşına yeni girenlerin bu sektöre aceleyle girmemesi gerektiğini vurguluyor. Tartışma, OnlyFans’ta popülerleşen yetişkin içerik üreticilerine yönelik endişelerin arttığı bir döneme denk geliyor.

Kaynak: The Guardian

featured L’Oréal
1 Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
2 Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
3 Dikkat, Kore salgını var!
Dikkat, Kore salgını var!
4 Zara'nın reklamları "sağlıksız derecede zayıf" modeller nedeniyle yasaklandı
Zara’nın reklamları “sağlıksız derecede zayıf” modeller nedeniyle yasaklandı
5 Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor...
Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor…
Güncel Haberler
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul'a davet!
BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul’a davet!
Anne sütünden ilham alan dondurma ABD'de satışta!
Anne sütünden ilham alan dondurma ABD’de satışta!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka çipleri ambargoyu deldi: 1 milyar dolarlık Nvidia donanımı Çin’de
Haberler
Yapay zeka çipleri ambargoyu deldi: 1 milyar dolarlık Nvidia donanımı Çin’de
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Haberler
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Sena Tufan
7 Haziran 2025
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Sena Tufan
19 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.