Lipton Ice Tea kutularındaki renkler okulları boyuyor
Migros, Lipton Ice Tea ile Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) işbirliğinde gerçekleştirilen “Renksiz Kutular Rengarenk Okullar” kampanyası kapsamında Vezirköprü ilçesinde bir okulun iç ve dış boyası yapıldı.
Yürükçal İlkokulunun dış cephesi ve içi, Lipton Ice Tea’nin marka yüzü Hayko Cepkin ile TOG gönüllüsü gençlerin katılımıyla boyandı.
Proje kapsamında ayrıca farkındalık amacıyla siyah beyaz Lipton Ice Tea kutuları üretildi. Yeni içecek kutuları yalnızca Migros’larda satışa sunulacak ve elde edilen gelirin bir kısmı ihtiyacı olan okullara gidecek.
Migros Ticaret AŞ Pazarlama Ürün Grup Müdürü Caner Yaman, üzerlerine düşen sorumluluğun bilinciyle toplumsal farkındalığı artıracak somut adımlar attıklarını söyledi.
Gelecek nesillere verdikleri önem doğrultusunda eğitim başlığında yürüttükleri kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarının öncelikli yer tuttuğunu aktaran Yaman, “Projede müşterilerimizle el ele veriyor ve çocuklarımıza destek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Destek veren tüm müşterilerimize ve proje ortaklarımıza teşekkür ediyoruz.” dedi.
PepsiCo Kıdemli Pazarlama Müdürü Zeynep İzgi, çocuklara ve gençlere dokunmanın kendilerine büyük mutluluk verdiğini kaydetti.
TOG Genel Müdürü Jülide Erdoğan ise gençlerin 15 yıldır yaşadıkları bölgelerdeki yerel ihtiyaçları belirlediklerini, bu ihtiyaçlara yönelik çalışmalar yapıldığını anlattı.
Geçen yıl 63 bin 96 proje gönüllüsünün hayata geçirdikleri proje, aktivite ve etkinliklerde 2 milyon 330 bin 849 saat gönüllülük yaparak 33 milyon 727 bin 384 lira değerinde katma değer ürettiklerine dikkati çeken Erdoğan, “Türkiye’nin 80 ilinde 129 gençlik örgütlenmesi ile toplumsal barış yolunda hayata geçirilen bu projeler, toplumu dönüştürmeye devam ediyor.” diye konuştu.