16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LinkedIn'e göre 2025'te en çok talep görecek 15 yetenek
Haberler

LinkedIn’e göre 2025’te en çok talep görecek 15 yetenek

İrem Alimoğlu
31 Mart 2025
2 dk okuma

Günümüzde iş dünyası, teknolojik dönüşümlerle birlikte sürekli bir değişim içinde. Yapay zeka bu değişimin merkezinde yer alırken, LinkedIn verilerine göre 2030 yılına kadar işlerin yüzde 70’inde kullanılan beceriler değişecek. Bu dönüşüm, şirketler için yetkinlik bazlı işe alımı benimsemeyi ve küresel yetenek havuzunu genişletmeyi gerektirirken, profesyoneller için de yeni beceriler öğrenmeyi veya mevcut uzmanlıklarını derinleştirmeyi zorunlu kılıyor.

Bu noktada LinkedIn, geleceğe hazırlanmak isteyen profesyoneller için “Yükselen Beceriler” listesini yayımladı. Listenin başında “Yapay Zeka Okuryazarlığı” gelirken, “Uyum Sağlama Yeteneği” ve “Süreç Optimizasyonu” gibi yetkinlikler de dikkat çekiyor.

İşte işlerin geleceğini tanımlayan, talep gören 15 beceri:

  • Yapay Zeka Okuryazarlığı: Yapay zekanın şirketlerdeki rolü arttıkça, bu teknolojiyi anlamak ve kullanabilmek kritik hale geliyor.
  • Çatışma Yönetimi: Dönüşüm sürecinde ekip içi uyumu sağlamak ve iş birliklerini güçlendirmek önem taşıyor.
  • Uyum Sağlama Yeteneği: Hızlı değişen iş ortamlarında ayakta kalabilmek için esnek ve öğrenmeye açık olmak gerekiyor.
  • Süreç Optimizasyonu: Şirketler, rekabet avantajı elde etmek için operasyonel verimliliği artırmaya odaklanıyor.
  • Yenilikçi Düşünme: Yapay zeka, yaratıcı düşünmeyi destekleyen ancak tamamen ikame edemeyen bir teknoloji. Bu nedenle çözüm odaklı yaklaşımlar öne çıkıyor.
  • Hitabet ve Sunum Yeteneği: Etkili sözlü iletişim becerileri, kariyerin her aşamasında önemini koruyor.
  • Çözüm Odaklı Satış: Küresel pazarda rekabet eden şirketler, müşterilerinin özel ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmalı.
  • Müşteri Bağlılığı ve Desteği: Müşteri ile güvenilir ilişkiler kurmak, rekabet avantajı sağlıyor.
  • Paydaş Yönetimi: Projelerin başarıyla hayata geçirilmesi için doğru paydaşlarla etkili iş birlikleri oluşturulmalı.
  • Büyük Dil Modelleri (LLM) Geliştirme ve Uygulama: Yapay zeka geliştirme alanında uzmanlık kazanmak önemli bir avantaj sağlıyor.
  • Bütçe ve Kaynak Yönetimi: Artan maliyetler ve ekonomik belirsizlik, finansal planlamayı daha kritik hale getiriyor.
  • Pazar Stratejisi (Go-to-Market – GTM): Yeni ürün veya hizmetleri pazara sunarken doğru stratejiler belirlemek şart.
  • Regülasyon Uyum Yönetimi: Veri gizliliği ve finansal mevzuatlar giderek daha katı hale geliyor, bu da şirketler için büyük bir zorluk oluşturuyor.
  • Büyüleme ve Büyük Resmi Görme: Sürdürülebilir ve stratejik bir şekilde iş geliştirme, uzun vadeli başarının anahtardır.
  • Risk Değerlendirmesi: Belirsizliklerin artmasıyla, şirketlerin gelecekteki tehditlere karşı hazırlıklı olması kritik hale geliyor.

Kaynak: LinkedIn News

featured linkedin
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Cannes Lions'da kısa liste heyecanı sürüyor!
Cannes Lions’da kısa liste heyecanı sürüyor!
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Haberler
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
Türkiye’nin gençlik markaları
Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.