LinkedIn’den kurumsal markalara yeni pazarlama seçenekleri

LinkedIn, Hedeflenmiş Güncellemeler (Targeted Updates) ve Takipçi İstatistikleri (Follower Statistics) sekmesi ile markaların ticari bağlamda daha etkin bir takipçi ekosistemi oluşturmasına yardımcı olmaya devam ediyor. LinkedIn, bu yeni takipçi araçlarını ilk olarak kullanacak olan global olarak Microsoft ve Avrupa’da Philips gibi seçkin bir ilk sürüm ortakları grubu kurdu. 

 

Bu yeni özelliklerin kullanımıyla bu ilk pazarlamacı grubu, kendi LinkedIn Şirket Sayfalarından gerçekleştirecekleri kampanyalar için daha sağlam hedefleme ve analitik özelliklerine erişebilecekler. Sektör, Kıdem Düzeyi, Görev, Şirket Büyüklüğü, Şirket Dışı Personel ve Coğrafya gibi kategorilere dayanarak, bağlılığı arttırmak üzere kişilerin ilgilendikleri içerikleri gönderebilecekleri hiper-odaklı takipçi listeleri oluşturabilecekler. Buna ek olarak pazarlamacılar, takipçi bulma çabalarına yönelik değerlendirme yapmalarını, beğenme, paylaşma, yorumlar ve bağlılık yüzdesi gibi bağlılık ölçütlerini zaman içerisinde takip etmelerini ve takipçilerinin demografik bilgilerini incelemelerine daha fazla destek sağlayacak olan bir self-servis erişime sahip olacaklar. Bu yeni özelliklerle ilgili olarak Philips Healthcare Sosyal Medya Strateji Uzmanı Clive Roach şu yorumda bulundu, “LinkedIn’in hedeflenmiş güncellemeleri, sadece onların ilgilendiği bilgileri paylaşarak şirket takipçileri ile bağlantı kurmamızı kolaylaştırıyor. Ayrıca, bu güncellemelerle birlikte sağlanan yeni istatistikler, iletişimimizle ilgili sürekli olarak ince ayar yapabileceğimiz ve bu ilişkileri iyileştirebileceğimiz anlamına gelmektedir. Çok fazla bilgi yükünün insanları uzaklaştırabileceği bir online ortam için atılan harika bir adım. LinkedIn ile artık şirket takipçilerini geri çekebiliyoruz.”  

İLGİLİ HABERLER