27 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki pazaryerine dönüştü, Trendyol ve Hepsiburada'ya rakip oldu!
Haberler

LC Waikiki pazaryerine dönüştü, Trendyol ve Hepsiburada’ya rakip oldu!

Marketing Türkiye
23 Mayıs 2024
2 dk okuma

Moda dünyasının yeni dijital pazaryeri LCW.COM açıldı. Türkiye’de iyi alışverişin adresi olma misyonuyla hizmet vermeye başlayan LCW.COM, şu anda 380 markaya ve 210 satıcıya ev sahipliği yaparken, kullanıcı dostu tasarımı ve ürün çeşitliliği ile büyük bir dijital AVM oldu.

LC Waikiki, lcwaikiki.com’u, LCW.COM ismiyle büyük bir pazaryerine dönüştürerek sektöre yeni bir soluk kazandırıyor. Yaklaşık üç yıl önce diğer pazaryerlerinden çıkma kararı alan LC Waikiki, sadece kendi e-ticaret sitesi lcwaikiki.com üzerinden satış yapmaya başladı. 3 yıllık sürede ürün satış rakamlarını ve ciro içindeki payını yükselterek e-ticaret sektöründe kendini kanıtlayan lcwaikiki.com, 2023 yılı itibarıyla farklı markaları da bünyesine katarak pazaryerine dönüşüm sürecini başlattı. 380 marka ve 210 satıcıya ev sahipliği yapacak olan LCW.COM, önümüzdeki dönemde yeni marka ve satıcıları da çatısı altına toplayarak binlerce ürünle büyümeye devam edecek.

Uçtan uca hizmetleriyle müşterilerine daha iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefleyen LCW.COM; moda, ev yaşam, anne bebek çocuk, kozmetik, outdoor, çanta, ayakkabı ve aksesuar grupları başta olmak üzere, sadece orijinal ürünleri kullanıcılarıyla buluşturacak. “Daha Neler Neler” söylemiyle markalar ve satıcılar için yeni bir dijital vitrin haline gelecek olan LCW.COM farklı kampanyalar ve ödeme kolaylıkları ile müşterilerin vazgeçilmezi olacak.

Markalar, satıcılar ve müşterilere kazandıran pazaryeri

LCW.COM ile pazaryeri dünyasına yepyeni bir oyuncu kazandırdıklarını belirten LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş şunları söyledi:

“LC Waikiki olarak her zaman iyi tanımaya çalıştığımız müşterilerimizin güvenilir ürünlere güvenilir bir platform üzerinden ulaşmalarını sağlamak ve müşteri deneyimini artırmak amacıyla LCW.COM’u hayata geçirdik. Platform üzerinde müşteri deneyim alanlarını yeniledik, ara yüzleri kullanıcı deneyimine daha uygun hale getirdik. Site hızını artırırken gezinme kolaylığı, filtrelerde ve doğru ürün bulma algoritmalarında iyileştirmeler sağladık. LCW.COM dönüşüm sürecinde pazaryerinde bulunan markalarla güvene dayalı bir ilişki kurarken tüm paydaşlarımıza kazandıran bir yapıya büründük. Satıcılar için satış işlemini kolaylaştıran uygulamaları hayata geçirdik. Tüm bu süreçte önceliğimiz, müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için en iyi deneyimi sunabilmek oldu. Bunun için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

Yapay zeka liderliğinde iyi alışveriş deneyimi

LCW.COM’un, yapay zeka odaklı teknoloji entegrasyonlarıyla müşteri, marka ve satıcı tabanını genişleteceğini ve kullanıcı deneyimini artıran bir pazaryeri olacağını belirten Yiş, pazaryerine eklenen teknolojik entegrasyonlarla yapay zeka ve insan gücünün el ele çalışmasına olanak tanıdıklarını ifade etti. Yiş, “LCW.COM içerisinde yapay zeka tabanlı teknolojiler ve kişiselleştirmeye yönelik uygulamalarla fark yaratmayı amaçlıyoruz. Örneğin, pazaryerine getirdiğimiz yeniliklerden biri müşterilerimizin tek tek yorum okumasının önüne geçen, sadece ürün yorumları üzerinden bedenlerine uygun öneriler getiren sistem oldu. Öte yandan yapay zeka kullanarak yorumları kategorize edebiliyor, yazılan yorumlardaki duygu durumunu tespit edebiliyoruz. Müşterilerimiz belirli bir etikete tıkladığında ilgili yorumları kolaylıkla görebiliyor. Bu uygulamamız ile ayrıca operasyonel olarak insan gücüyle yapılan bu iş kaleminden zaman tasarrufu sağlanıyor. ‘Özellik etiketleme’ uygulamamız ile de ürün özellikleri görsel taranarak etiketleniyor. Yapay zeka sayesinde ürün açıklamalarına editoryal içerik ekleyebiliyoruz. Bu sayede ürün özellikleri ve görseli eklendiğinde, ürün açıklaması da anında yazılıyor. Önümüzdeki süreçte müşterilerimizden aldığımız geri bildirimlerle, onların keyifle ve güvenle alışverişlerini sağlamaya yönelik CRM uygulamalarımızı ve kişiselleştirme çalışmalarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz. Hali hazırda kullandığımız dijital stil danışmanımız Elsiva gibi yapay zeka uygulamalarımızı hayata geçireceğiz. Yorum, içerik ve görsellerde daha akıllı gösterimlere yer vereceğiz” ifadelerini kullandı.

380 marka yer alıyor

Lcw.com’da aralarında Avon, e-bebek, Daniel Klein, FLO, L’oreal, Nivea, Note Cosmetique Schafer, Slazenger, Civil, Sporthink, Sinoz, Bella Maison, Lava, Keramika, Ahengim ve Happy’nin de yer aldığı toplam 380 marka bulunuyor.

https://www.youtube.com/watch?v=B_5Pp2mtIp0&list=PLm82jgLtwYsFeHdELWzl7QqB6CvacTH0I&index=1
LC Waikiki kargo kutularının artık yeni bir görevi var: Tişörtleri katlamaya yardımcı olmak!
featured lcwaikiki
1 Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
2 Genna Reklam'ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Genna Reklam’ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
3 İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
4 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
5 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
Güncel Haberler
Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
Çalışana yemek desteği sunan işveren sayısı arttı
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Burger King, McDonalds açılışına gölge düşürdü!
Haberler
Burger King, McDonalds açılışına gölge düşürdü!
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Haberler
Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Sena Tufan
6 Nisan 2025
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Nafizcan Önder
18 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.