19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki kargo kutularının artık yeni bir görevi var: Tişörtleri katlamaya yardımcı olmak!
Haberler

LC Waikiki kargo kutularının artık yeni bir görevi var: Tişörtleri katlamaya yardımcı olmak!

Nafizcan Önder
4 Nisan 2024
1 dk okuma

LC Waikiki uzun zamandır kargo kutularıyla çocuklara eğlenirken öğreten bir içerik sunarken bir yandan da ekolojiye sağladığı faydayla anlamlı bir geri dönüşüm projesi yürütüyor. Markanın e-ticaret gönderilerinde kullandığı kargo kutularının daha önce kağıt bebeklere, oyuncak arabalar için otopark alanına, Ramazan ayında Hacivat Karagöz sahnesine, boy ölçme aparatına, okul zamanı ise kalem kutusuna dönüşebilecek şekilde tasarlandığını görmüştük. Şimdi ise LC Waikiki kargo kutularının yeni bir görevi var: tişörtleri katlamaya yardımcı olmak!

LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş LinkedIn üzerinden yaptığı paylaşımıyla kargo kutularını oyuncağa çevirme projelerinde yeni bir adım atıldığını paylaştı. Yiş paylaşımında “Yaz aylarında tişörtlerimi katlarım katlamasına ama katlamak çok zor bahanesini sıkça işiten anne babalar el kaldırabilir mi? Kargo kutularımızın bir sonraki görevi tişörtleri katlamaya yardımcı olmak” ifadelerini kullandı.

LC Waikiki kargo kutularının artık yeni bir görevi var: Tişörtleri katlamaya yardımcı olmak!

Paylaşımdaki fotoğraftan da açıkça görüleceği üzere yeni kargo kutularının içerisinden tişörtleri katlamayı kolaylaştıracak bir şablon çıkıyor. Çocuklar karton kutudan keserek çıkardıkları şablonun üzerine tişörtlerini yerleştirdikten sonra yönergeleri takip ederek tişörtlerini katlayabilecek. LC Waikiki’nin projesi ekolojik açıdan olduğu kadar, çocukların ev içi işlerinde sorumluluk almaya başlaması ve bunu bir alışkanlığa dönüştürmeleri açısından da hayli anlamlı görünüyor.

“En önemli stratejimiz iyilikte öncü olmak”

featured
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)'dan yeni sertifika programı!
Haberler
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)’dan yeni sertifika programı!
Advertorial
16 Nisan 2025
"Funny Women" Gerety Awards'un "Mizah Jürisi"nde yer alacak!
Haberler
“Funny Women” Gerety Awards’un “Mizah Jürisi”nde yer alacak!
Sena Tufan
4 hafta önce
Dünyanın zengini en bol şehirleri: ABD liderliğini koruyor, Türkiye ise yükselişte
Haberler
Dünyanın zengini en bol şehirleri: ABD liderliğini koruyor, Türkiye ise yükselişte
İrem Alimoğlu
15 Nisan 2025
"İnsansız" sürdürülebilirlik oksimoronu
Haberler
“İnsansız” sürdürülebilirlik oksimoronu
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.