22 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki online alışverişlerde "yanlış" gönderdiği ürünleri tüketicisine hediye ediyor!
Haberler

LC Waikiki online alışverişlerde “yanlış” gönderdiği ürünleri tüketicisine hediye ediyor!

Nafizcan Önder
5 Ocak 2023
1 dk okuma

Perakende markalarının artık yalnızca fiziksel mağazalarında değil dijital mağazalarında sundukları deneyimlerle fark yarattığı bir dönemden geçiyoruz. Öyle ki pandemi döneminde ivmelenen online alışveriş artık tüm tüketiciler için değişmez bir alışkanlık haline geldi. Alışveriş yapılan platformun arayüzünden ödeme ekranındaki kolaylığa kadar pek çok farklı deneyim alanı olsa da LC Waikiki farklılaşma alanlarına bir yenisini daha ekleyerek “Artık hatalarımızın telafisini misafirlerimizden beklemiyoruz” diyor. LC Waikiki E-ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş’in Linkedin üzerinden yaptığı açıklamada gördüğümüz bu ifade, markanın artık tüketiciye yanlış gönderilen ürünlerin iadesinin talep edilmeyeceğini haber veriyor…

Ömer Barbaros Yiş bugün kişisel hesabından yaptığı paylaşımında; “Artık hatalarımızın telafisini misafirlerimizden beklemiyoruz. Bazen yanlış ürün gönderebiliyoruz veya çoklu ürünleri eksik gönderebiliyoruz veya yanlışlıkla fazla ürün gönderebiliyoruz. Üstelik bu durumlarda fazla veya yanlış gönderdiğimiz ürünlerin iadesini de misafirlerimizden bekliyorduk. Bunların hepsi bizim hatamız. Telafisi de bizim sorumluluğumuzda olmalı diyerek yola çıktık.

Öncelikle bugüne kadar yorduğumuz tüm misafirlerimizden özür dilerim. Bu hataları düzeltmek için çalışıyoruz ama yine de yaparsak artık sizlerden bu ürünleri geri istemeyeceğiz. Güzel günlerde kullanmanızı dileyerek hediyemiz olarak kabul etmenizi rica edeceğiz. Doğru ürünü de hemen sizlere ulaştıracağız. Sizleri dinlemeye sonuna kadar devam.” sözlerine yer verdi.

LC Waikiki’nin tüketici içgörüsüyle geliştirdiği stratejisinin tüketici tarafında da beğeniyle karşılanacağından kuşku yok. Geçtiğimiz aylarda Marketing Türkiye adına YouGov’un gerçekleştirdiği “Modaya Yön Veren Markalar” araştırmasında “Online deneyimde” rakiplerinden farklılaşarak öne çıkan LC Waikiki’nin bu alanda zirveyi kaptırmaya niyeti yok gibi gözüküyor…

Modaya yön veren markalar -1-

featured
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler...
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler…
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: "Blend"
Haberler
Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: “Blend”
İrem Alimoğlu
18 Nisan 2025
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı...
Haberler
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
"Amazon'da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı" iddialarına markadan yanıt geldi
Haberler
“Amazon’da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı” iddialarına markadan yanıt geldi
İrem Alimoğlu
22 Nisan 2025
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Haberler
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
İrem Alimoğlu
9 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.