16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki'den reklamlarla ilgili radikal karar
Haberler

LC Waikiki’den reklamlarla ilgili radikal karar

Berçem Sultan Kaya
5 Kasım 2021
2 dk okuma

Kasım ayı indirim kampanyalarını başlatan LC Waikiki televizyon reklamı yapmamaya karar verdi. Buraya ayıracağı bütçeyi daha fazla indirim yapmak için kullanan marka aile bütçelerine daha fazla destek olmayı istiyor.

Black Friday kampanyalarının kıyasıya yarıştığı Kasım ayı geldi çattı. Markalar özel indirimleri başlatırken bir yandan da reklam çalışmalarını tam gaz sürdürüyor.

Bu yıl farklı bir yol izlemeye karar veren LC Waikiki, Black Friday için televizyon reklamları yürütmeyeceğini duyurdu. Markanın E-ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, buradan ayıracakları ekstra kaynakla hem indirim oranını hem de indirime giden ürün sayısını artıracaklarını belirtti. Ömer Barbaros Yiş konuyla ilgili yaptığı paylaşımda şunları söyledi:

lc waikiki

“Bu Kasım televizyon reklamları yerine kaynaklarımızı müşterilerimize daha fazla indirim yapmak için kullanmayı tercih ederek, onların aile bütçelerine daha fazla destek olmayı yürekten istediğimiz Kasım indirim dönemimize bugün (3 Kasım) itibarı ile e ticaret sitemiz ve uygulamamızda başlıyoruz. Oluşturduğumuz ek kaynakla hem indirime giren ürün sayısını, hem de indirim miktarını arttırdık. Yapacağımız indirim üzerine ekstradan hediye çeklerini de sürpriz kampanyalarla müşterilerimizle buluşturarak umarım müşterilerimizi çok mutlu edeceğiz. Bugün Kasım ayına özel çok sevilen şans çarkımızdaki büyük ödül de 1000 TL☺️ Saat 12 30’da sürpriz şans çarkıyla başlıyoruz.”

LC Waikiki müşterilerin ilgisinden memnun

Ardından, bugün ikinci bir postla kampanyanın gidişatına değinen LC Waikiki E-ticaret Genel Müdürü, müşterilerin gösterdiği inanç ve ilgiden dolayı teşekkürlerini iletti.

LC Waikiki'den reklamlarla ilgili radikal karar

“TV reklamlarına değil, müşterilerimiz için indirimlere harcayacağız diyerek başladığımız kampanyamıza değerli müşterilerimizin gösterdiği inanç ve inanılmaz ilgi için herkese çok teşekkür ediyorum. Bunca yıllık iş hayatımda böyle bir katılım görmedim, bugün ve hafta sonu da devam ediyoruz. İlk gün IOS uygulamamızda sıkıntılar yaşattığımız için de çok özür dilerim. Şimdi siparişleri bir an önce müşterilerimize ulaştırma zamanı. Tüm ekip bunun için gece gündüz çalışıyor. Biz sizlerin geri bildirimleri ile gelişerek daha ileriye gideceğiz. Geri bildirimlerinizi eksik etmediğiniz için çok teşekkür ediyorum. Biz sizlerle varız, umarım Kasım ayı tüm ihtiyaçlarınızı en ekonomik şekilde karşıladığınız bir ay olacak; kampanyamıza verdiğiniz yürekten destek için tekrardan çok teşekkürler.”

LC Waikiki maymunu geri döndü!

featured LC Waikiki
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Haberler
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
İrem Alimoğlu
11 Mayıs 2025
RepMan ve FutureBright'tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem...
Haberler
RepMan ve FutureBright’tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem…
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Haberler
Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Sena Tufan
18 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.