6 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayiciler Derneği'nde Ahmet Pura yeniden Başkan seçildi
Haberler

Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayiciler Derneği’nde Ahmet Pura yeniden Başkan seçildi

Marketing Türkiye
11 Mart 2022
2 dk okuma

Kozmetik ve Temizlilk Ürünleri Sanayiciler Derneği (KTSD) Genel Kurul Toplantısı,9 Mart 2022 Çarşamba günü gerçekleştirildi. Ahmet Pura’nın Yönetim Kurulu Başkanlığını sürdüreceği yeni dönemde, Başkan Yardımcılıklarına Melike Özener ve Nilgün Dayıoğlugil, Genel Sekreterliğe Şerifenur Taşkıran, Saymanlığa M. Fuat Morgül seçildiler.

Diğer Yönetim Kurulu üyeleri ise; Sibel Tüzün, Ebru Şenel Erim, Merve Memişoğlu, Fatih Çelik, Hande Karakülah, Güray Yıldız, Eser Arıcı, Nilgün Kızmaz, Sema Toraman, Nazlı Adıgüzel, Özlem Berke olarak belirlendi

KTSD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura yaptığı konuşmada özetle, “Halk Sağlığına katkılı ürünler üretiyoruz; Pandemi başlangıcından bugüne yüzde 100’e yakın kapasiteyle çalıştık. Kısıtlama süreçlerinde bile bürokrasinin desteğiyle üretimin devamlılığını ve tüketicimize aksamadan ulaşmasını sağladık. 2021 yılı sonu itibariyle Kozmetik ürünlerinde 19,6 milyar TL, Temizlik ürünlerinde 17 milyar TL, Hijyenik Kağıt ürünlerinde 16,4 milyar TL olmak üzere 53 milyar TL ciroya ulaştığını tahmin etmekteyiz. İç ve Dış Ticaret verilerine göre, sektörlerimizin ihracatı 2,4 milyar USD, ithalatı ise 1,4 milyar USD seviyelerine ulaştı” diye belirtti.

Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayiciler Derneği'nde Ahmet Pura yeniden Başkan seçildi

Kozmetik ve temizlik ürünleri sektörünün Türkiye’de büyüme potansiyeli var

Türkiye’de yaklaşık 25 milyon hane olduğunun, 200 bin civarı perakende noktasından satılan sektör ürünleriyle hanelerin hemen hepsine girilerek ortalama her birinde 3-4 tüketiciye ulaşıldığının altını çizen Pura, “Bu yaygınlık ve erişim sektördeki sorumluluğumuzu çok daha fazla kılıyor. KTSD olarak temsil ettiğimiz sektörde 5.000 civarı firma faaliyet gösteriyor, doğrudan ve dolaylı olarak 120 bin kişiye istihdam sağlanıyor. Ancak ülkemizdeki tüketim miktarlarının ve büyüme trendlerinin gerek dünya gerek Avrupa Birliği ortalama tüketim rakamlarına oranla halen oldukça düşük olduğunu gözlemlemekteyiz. Halen sektörümüzde yatırıma yönelik çok büyük fırsatlar var” dedi.

Ahmet Pura Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayiciler Derneği
1 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
2 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
3 Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
4 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
5 Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, "Üç Ayaklı Kedi"nin izinde…
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, “Üç Ayaklı Kedi”nin izinde…
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasına onlar yön veriyor: Platin Yakalar...
Haberler
İş dünyasına onlar yön veriyor: Platin Yakalar…
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Haberler
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.