Korku filmi değil Burger King’in iletişim çalışması
Burger King’in Şili’de gerçekleştirdiği iletişim çalışması Cadılar Bayramı için özel olarak hazırlandı. Şilili medyum Álvaro Santi ile çalışılan iletişim kampanyasında, insanlardan yaşadıkları paranormal olayların anlatılması istendi. En iyi 3 paranormal olay medyum Santi tarafından seçilerek olayın kahramanları ve onların hayaletleri Whooper ile ödüllendirildi.
Şili’de hayata geçirilen çalışma Cadılar Bayramı’ndan ilham alarak Şilili medyum Álvaro Santi iş birliğiyle gerçekleştirildi. Santi’nin gerçekten paranormal olay yaşadığına inandığı üç kişiyi seçtiği kampanyanın sürprizi her zamanki gibi Burger King’in ikonik hamburgeri Whooper oldu. Çalışmanın en espirili tarafı ise hem paranomal olay yaşayan kişiye hem de onların hayaletlerine Whooper verilmesiydi. Çalışmanın mottosu ise oldukça başarılı; “Eğer evde hiçbir zaman yalnız değilseniz, yalnız yemek zorunda değilsiniz…”