23 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Onlar TV'nin ilk ay karnesi...
Haberler

Onlar TV’nin ilk ay karnesi…

Nafizcan Önder
2 hafta önce
2 dk okuma

Yayın hayatına yalnızca bir ay önce başlayan Onlar TV, dijital medya dünyasında kısa sürede dikkat çekmeyi başardı. Bağımsız ve cesur yayıncılık iddiasıyla yola çıkan kanal, YouTube’daki izlenme rakamlarıyla şimdiden birçok köklü mecra ile rekabete girecek düzeye geldi. Peki, rakamlar Onlar TV’nin bir aylık performansı hakkında ne söylüyor? Yanıt Marketing Türkiye için MTM-Medya Takip Merkezi’nin hazırladığı raporda…

Yeni nesil gazeteciliğin nabzını tutan YouTube Rating Report serisi, yayın hayatına bireysel olarak kendi kanalında devam eden gazetecileri ve onların izlenme verilerine mercek tutuyor. Geçtiğimiz ay Halk TV’den istifa eden Şule Aydın, Murat Ağırel, Barış Pehlivan, Timur Soykan ve Barış Terkoğlu’nun birlikte yayın yapmaya başladıkları “Onlar TV” YouTube gazeteciliğine büyük bir ivme kazandırmış olmasına karşın aynı kanalda birden çok gazetecinin yayın yapması sebebiyle Marketing Türkiye YouTube Rating Repor’ta yer almıyor. Bu sebeple Onlar TV’nin 1 aylık yayın değerlendirmesini MTM-Medya Takip Merkezi’nin verileriyle ayrı bir raporla inceledik…

Onlar TV yayın hayatına 3 Nisan günü “Türkiye’yi şimdi ne bekliyor?” başlıklı canlı yayınıyla başlamıştı. Program toplamda 1 milyon 660 bini aşan izlenmesiyle büyük ilgi gördü. O yayın aynı zamanda kanalın en yüksek beğeni alan (137 bin) içeriği de olmayı başardı. Bu noktada kanalın kuruluşunun izleyicilerde heyecan yarattığını ve desteklendiğini söylemek mümkün. Kanal bir ay kadar kısa bir süre içerisinde 784 bin aboneye ulaşmayı başardı…

Onlar TV’nin hangi yayını ne kadar izlendi?

Onlar TV'nin ilk ay karnesi...

İlk yayının ardından canlı yayın izlenmelerinin kademeli olarak düştüğünü söylemek mümkün. Ancak yine de kanal için lokomotif içeriklerin canlı yayınlar olduğunun altını çizmek gerek. Zira video başına ortalama 297 bin izlenme alan kanalda bu sayı canlı yayınlarda ortalama olarak 786 bine çıkıyor.

Canlı yayınlarında ortalama 77 bin beğeni alıyor Onlar TV. Bu oranın, sosyal medya içeriklerinin ortalama beğeni seviyelerinin hayli üstünde olduğunu söylemek mümkün…

İçeriklerinin ortalama olarak 2 bin 500 yorum alıyor olması ise yine dikkat çekici, bu da bize izleyicinin sadece izlemekle kalmadığını yayınlara aktif katılım sağladığını gösteriyor.

Mevcut durum ne anlatıyor?

Kanalın lansman etkisi, merak ve paylaşım dalgasıyla yüksek ilgi gören Onlar TV’nin son üç canlı yayını 500 binin altına gerilemiş durumda. Kanala hâlâ ilgi çok yüksek olsa da ilk günkü ilginin bir nebze gerisinde kaldığı görülüyor. Bu da bizlere, ya içerik stratejisinde başlık/gündem seçiminin etkisini ya da algoritma içi gösterimlerde düşüşü gösteriyor olabilir.

Marketing Türkiye YouTube Rating Report: Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri

featured Onlar TV
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
4 2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
5 Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (17-23 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (17-23 Mayıs)
MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Usta oyuncu Filiz Akın hayatını kaybetti
Haberler
Usta oyuncu Filiz Akın hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
22 Mart 2025
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Haberler
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Türkiye'de üretken yapay zeka yükselişte
Haberler
Türkiye’de üretken yapay zeka yükselişte
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Yılın mobil uygulama trendleri...
Haberler
Yılın mobil uygulama trendleri…
Nafizcan Önder
6 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.