22 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Konkordato ilan eden Hotiç'ten açıklama
Haberler

Konkordato ilan eden Hotiç’ten açıklama

Marketing Türkiye
30 Kasım 2018
2 dk okuma

Konkordato ilan eden Türkiye’nin önde gelen ayakkabı markalarından Hotiç, 3 aylık performans ve mali değerlerdeki gelişmelerden dolayı mahkemeden kesin mühlet alındığını belirterek, hedefin alacaklılarla anlaşıp geçmişe yönelik borçların ödenmesi olduğunu vurguladı.

Hotiç, eylül ayında konkordato ilan etmesinin ardından yasal süreç ve şirketin işleyişi hakkında açıklama yaptı. Şirketten yapılan resmi açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

HOTİÇ Ayakkabı Sanayi ve Ticaret A.Ş olarak, İstanbul 3. Asliye Ticaret Mahkemesi’ne 31 Ağustos 2018 tarihinde yaptığımız  konkordato başvurusu sonucunda şirketimiz için uygun görülen tedbirler kamuoyunun bilgisi dahilindedir.

Nitekim, geçici mühlet kararı sonrası atanan komiser heyeti, geçen 3 ay içerisindeki performansımızı ve mali değerlerimizdeki olumlu gelişmeleri göz önünde bulundurarak hedeflerimizi gerçekleştirdiğimize ve sürecin sonunda başarıya ulaşacağımıza dair olumlu rapor sunmuştur. Bu karar, tedariğini yurt içinden sağlayan ve dünya çapında ihracat konusunda emin adımlarla ilerleyen şirketimize, iş ortaklarımızın güvenini arttırmıştır. Bu ilerleme her şeyden önce Türk Kamuoyunun bize sonsuz desteği ile gerçekleşmiştir.

Bu kapsamda, İstanbul 3. Asliye Ticaret Mahkemesi tarafından;  tüm bu olumlu gelişmeler göz önünde bulundurularak ve şirketimize duyulan güven sebebiyle iki aylık ek geçici mühlet süresine dahi gerek duyulmaksızın kesin mühlete hükmedilmiştir.

Şirketimiz bu süreçte bir çok stratejik karar almış ve verimlilik odaklı yeni bir iş modeli benimseyerek çalışmalarına devam etmektedir. Bu doğrultuda; tüm giderlerimizi kontrol altına alarak karlılığımızı arttırıyoruz. Markamızı yeni ülkelere taşıyarak ihracat ağımızı genişletiyor ve yaptığımız atılımlar ile e-ticaret alanında rekor satışlar yapıyoruz. Elbette öncelikli hedefimizin; komiser heyeti nezaretinde alacaklılarımızla anlaşarak geçmişe yönelik borçlarımızın yapılandırılması olacağının altını çizmek isteriz.

Bizden desteklerini esirgemeyen başta Türk Kamuoyuna, tedarikçilerimize, çalışanlarımıza ve bayilerimize teşekkürlerimizi sunuyor, destekleriniz ile gücünü bu ülkeden alan ve adını dünyaya duyuran HOTİÇ markasını daha ileriye taşıyacağımızın sözünü veriyoruz.

Saygılarımızla,

HOTİÇ Ayakkabı ve Sanayi A.Ş CEO

Alihan HOTİÇ

Yurt çapında 150 mağazası bulunan 80 yıllık Hotiç, nakit sıkışıklığı ve TL’nin döviz karşısındaki değer kaybı gerekçesiyle konkordato talebiyle mahkeme başvurmuş, mahkeme de üç ay süreyle komiser atanmasına karar vermişti.

1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

RTÜK'ten Sözcü TV'ye 10 gün ekran karartma cezası
Haberler
RTÜK’ten Sözcü TV’ye 10 gün ekran karartma cezası
İrem Alimoğlu
27 Mart 2025
BMD’den AYD’ye çağrı: “Ciro kaçıranları ve varsa başlattığınız yasal işlemleri kamuoyuyla paylaşın”
Haberler
BMD’den AYD’ye çağrı: “Ciro kaçıranları ve varsa başlattığınız yasal işlemleri kamuoyuyla paylaşın”
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Marketing Türkiye 35 yaşında / III
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / III
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Haberler
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Nafizcan Önder
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.