3 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
KFC Türkiye, “Uçarak Parkında” uygulaması ile yaz başından beri parklarda sipariş kolaylığı sağlıyor
Haberler

KFC Türkiye, “Uçarak Parkında” uygulaması ile yaz başından beri parklarda sipariş kolaylığı sağlıyor

Gizem Yıldız
12 Eylül 2022
1 dk okuma

KFC Türkiye, tüketici odaklı pazarlama stratejisinin bir parçası olarak Haziran ayında hayata geçirdiği Uçarak Parkında uygulaması ile parklarda ve piknik okazyonlarında tüketicilerinin sipariş deneyimini kolaylaştırmaya devam ediyor.

Piknik severlerin sipariş deneyimini kolaylaştırmak adına ilk olarak Maçka Demokrasi ve Maltepe Sahil parklarında hizmet sunan uygulama, hizmet ağını genişleterek toplam 6 şehirdeki 13 parkta lezzetseverlerle buluşuyor. Misafir deneyimini bir adım öteye taşıma amacıyla tasarlanan “Uçarak Parkında” uygulamasıyla Maltepe Parkı’ndan verilen siparişler parkların doğal dokusuna uygun olarak bisikletli kuryeler tarafından parkın içerisindeki özel buluşma noktalarında teslim edilmeye başlamıştı.

KFC Türkiye, “Uçarak Parkında” uygulaması ile yaz başından beri parklarda sipariş kolaylığı sağlıyor
Özkan Özyavuz, KFC Türkiye CMO’su

Başta gençler olmak üzere hedef kitlelerinin alışkanlıklarını stratejilerinin merkezine aldıklarına dikkat çeken KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz, “Müşteri odaklı stratejimizle tüketici deneyimini kusursuz hale getirmek için çalışıyoruz. Dijital yatırımlarımızla lezzete erişimi ve tüketicilerimizin en keyifli anlarında yanlarında olmayı her zaman önceliklendiriyoruz. Buradan yola çıkarak mobil uygulamamızdaki geliştirme sayesinde hayata geçirdiğimiz Uçarak Parkında projemizle parklara teslimatı yaz başından bu yana kolaylaştırmaya devam ediyoruz. Parkın doğal dokusunu göz önünde bulundurarak tasarladığımız bisikletli kurye teslimatları ve müşterilerimize siparişleri ile birlikte hediye ettiğimiz piknik örtüsü ve yastık seti, uygulamamızın tüketiciler tarafından beğeniyle karşılanmasını destekledi. Yenilikçi uygulamalarımız ve dijital yatırımlarımız ile sektörde ilham veren adımlar atmaya ve misafirlerimizin en keyifli anlarında yanlarında olmaya devam edeceğiz.” dedi.

featured KFC Uçarak Parkında
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Vine efsanesi geri dönüyor: "DiVine"
Haberler
Vine efsanesi geri dönüyor: “DiVine”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Haberler
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Sena Tufan
27 Ekim 2025
Türkiye Innovation Week, 12’nci kez kapılarını açtı
Haberler
Türkiye Innovation Week, 12’nci kez kapılarını açtı
Advertorial
10 Ekim 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.