12 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
KFC Türkiye Uçarak Parkında
Haberler

KFC Türkiye “Uçarak Parkında” konseptini yaygınlaştırarak parklarda sipariş kolaylığı sağlıyor

Gizem Yıldız
17 Ağustos 2022
1 dk okuma

KFC Türkiye, tüketici odaklı pazarlama stratejisini müşterilerinin değer ve davranışlarını psikografik verilerle analiz ederek tasarlıyor. Yaz aylarının vazgeçilmezi piknik okazyonlarında tüketicilerin sipariş deneyimini kolaylaştıran KFC Türkiye, yeni dijital uygulaması “Uçarak Parkında” projesinin pilot uygulamasını Haziran ayında hayata geçirmişti. İlk etapta Maçka Demokrasi ve Maltepe Sahil parklarında hizmet sunan uygulama, bugün hizmet ağını genişleterek toplam 6 şehirdeki 13 parkta lezzetseverlerle buluşuyor.

Parklardaki yemek siparişi deneyimini kolaylaştıran “Uçarak Parkında” uygulaması pilot uygulama kapsamındaki iki lokasyona ek olarak İstanbul Florya Sahil Parkı, Adana Merkez Park, Antalya Kültür Parkı, Eskişehir Dedekorkut Parkı, Ankara Göksu, GOP Seymenler, Kuğulu Park, İzmir Hasanağa Bahçesi ve Aşık Veysel Rekreasyon Alanı ile İzmir Büyük ve İnciraltı Gençlik parklarında da hizmet vermeye başladı. KFC Türkiye mobil uygulamasının ‘’Uçarak Parkında’’ sekmesinden sipariş verenlerin teslimatları, kuryeler tarafından parkların içerisindeki özel buluşma noktalarında yapılıyor.

KFC Türkiye “Uçarak Parkında” konseptini yaygınlaştırarak parklarda sipariş kolaylığı sağlıyor
Özkan Özyavuz, KFC Türkiye CMO’su

Gençler başta olmak üzere hedef kitlelerinin alışkanlıklarını stratejilerinin odağına konumlandırdıklarını belirten KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz, “Tüketicilerimiz, pazarlama stratejimizin kalbinde yer alıyor. Lezzete erişimi ve müşteri deneyimini önceliklendirerek tasarladığımız Uçarak Parkında uygulamamız ile yaz aylarında parklara teslimatı daha kolay bir hale getirdik. İstanbul’a ek olarak Ankara, İzmir, Eskişehir, Antalya ve Adana’daki yeni parkları da dahil ederek uygulamayı yaygınlaştırmanın heyecanını yaşıyoruz. Uçarak Parkında gibi müşterilerimizin ihtiyaç ve isteklerini gözeterek hayata geçirdiğimiz uygulamalarımızı ve bu yolda yaptığımız dijital yatırımları artırarak onların en keyifli anlarında yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.

featured KFC Türkiye Uçarak Parkında
1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
3 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
4 Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
5 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Güncel Haberler
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
"AI Özet"leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
“AI Özet”leri tıklamaları düşürürken, AI platformları yayıncılara trafik sağlıyor
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan...
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kızılhaç, bombalanan hastaneyi açıkhava mecrasına dönüştürdü
Haberler
Kızılhaç, bombalanan hastaneyi açıkhava mecrasına dönüştürdü
Sena Tufan
31 Mayıs 2025
"Tesla Takedown" sonuç veriyor: Yenilenen Model Y'nin satışları beklentilerin altında kaldı
Haberler
“Tesla Takedown” sonuç veriyor: Yenilenen Model Y’nin satışları beklentilerin altında kaldı
Nafizcan Önder
14 Mayıs 2025
Cannes Lions 2025'ten öne çıkanlar...
Haberler
Cannes Lions 2025’ten öne çıkanlar…
Sena Tufan
3 hafta önce
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
İrem Alimoğlu
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.