25 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Advertisement
Advertisement
Bir karton bardak en iyi nasıl pazarlanır?
Haberler

Bir karton bardak en iyi nasıl pazarlanır?

Gizem Yıldız
18 Mart 2022
2 dk okuma

Starbucks’ın karton bardaklarının üzerine yazılan isimler kişiselleştirilmiş pazarlamanın güçlü bir örneğiydi. Hatta bir dönem sosyal medya paylaşımlarının vazgeçilmezlerinden de biri oldu. Başka ne oldu derseniz “ilham” oldu. Bir arkadaşına doğum günü için karton bir Starbucks bardağına kendi kalemini dokunduruyor Berk Armağan ve bu daha sonra “Seyyahart” ismiyle dünya turu biletine dönüşüyor…

Dünya turu bileti “karton bardaklar ve bol emek”

20’yi aşkın ülkeyi geziyor Seyyahart, bu işi yalnızca karton bardaklarına yaptığı çizimlerden elde ettiği gelirlerle yaptı. Yani bir önceki gittiği yerlerden kalan güzel anıları taşıyan sanat, aslında bir sonraki durağa da yol oluyor. Üstelik tüm kazancını hayalini yaşamaya yani dünyayı gezmeye harcıyor. Dünyayı gezmek birçok kişinin zihninde “pahalı” olarak kodlanmış olabilir ama Seyyahart bunu ucuz bir şekilde yapıyor. Bu şekilde 20’yi aşkın ülke gezmekle birlikte büyük bir emekle çıkan eşsiz bir sanat koleksiyonu oluşturuyor.

Ünlü isimlere eşsiz hediyeler

Seyyahart karton bardakları  Hasan Can Kaya

Türkiye’nin en çok sevilen isimlerinin elinde de Seyyahart bardakları var. Sanatla buluşturduğu karton bardaklarını renkli bir pazarlama aracına dönüştüren Berk Armağan, Ezhel, Kenan İmirzalıoğlu, Mesut Özil, Acun Ilıcalı, Hasan Can Kaya ve Ceza gibi isimlerin ellerinde de fotoğraflıyor.

Markaların dikkatini çeken “sanat”

Seyyahart isminin de güçlü bir biçimde tanımladığı gibi iki büyük tutku birleşince sosyal medyada büyük bir ilgi topluyor. Instagram’da 100k takipçi kitlesine ulaşan Seyyahart’ın sanatla buluşan karton bardaklarıyla tüketici arasında organik bir bağ var. Tabii bu her geçen gün markaların da ilgisini çekiyor…

Starbucks’ın tekrar kullanılabilir bardaklarındaki yılbaşı çizimleri Berk Armağan imzası taşıyor. Yani Starbucks ile başlayan hikayeye 6 yıl sonra göz kırpıyor Seyyahart.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

seyyahart (@seyyahart)’in paylaştığı bir gönderi

Enerjisa Üretim’in CEO’su İhsan Erbil Bayçöl ile yollarının LinkedIn’de kesiştiğini belirten Berk Armağan, “Onlar için Balıkesir Rüzgar Enerji Santrali’nde elektrik üreten rüzgar türbinlerinden birini bardağa çizdim. Türbinin dönen kısmını da ekstra bir bardağa çizip esas bardağa ekledim. Ufak bir üfleyişle de bardaktaki türbin de elektrik üretiyormuş gibi gösterdim. Çalıştığım markalara yaratıcı içerik üretmekten çok keyif alıyorum. Herhangi bir markayı karton bardakla bağdaştıramazsam iş birliği yapmıyorum. Para odaklı değilim, güzel iş yapıp keyif almanın peşindeyim yaptığım iş birliklerinde” diyor.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

seyyahart (@seyyahart)’in paylaştığı bir gönderi

Armağan, son dönemde TransferGo için para transferiyle ilgili detayları vurgulayan yaratıcı Atlas çizimiyle de sosyal medyada dikkat çekti.

Enuygun, Hepsiburada, Pegasus Airlines, Paribu, Ford Türkiye de iş birliği yapılan diğer markalar…

2022 yılına gönüllü turizm damgasını vuracak

featured Seyyahart
1 "Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
2 Netflix abone kaybının faturasını çalışanlara kesti! | Son 24 saatin gündemi
Netflix abone kaybının faturasını çalışanlara kesti! | Son 24 saatin gündemi
3 Atatürk'ün eşyaları Yapı Kredi ile NFT koleksiyonuna dönüşüyor!
Atatürk’ün eşyaları Yapı Kredi ile NFT koleksiyonuna dönüşüyor!
4 Abonelerine "Durun gitmeyin!" diyen Netflix'ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
Abonelerine “Durun gitmeyin!” diyen Netflix’ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
5 Beymen’den sıra dışı bir adım…
Beymen’den sıra dışı bir adım…
Güncel Haberler
Enflasyonla mücadelede markaların önerisi ne?
Enflasyonla mücadelede markaların önerisi ne?
Outdoor Günleri Kanyon'da!
Outdoor Günleri Kanyon’da!
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etme düşüncesine sahip... Peki ama neden?
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etmeyi düşünüyor… Peki ama neden?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markalar için yeni bir evren: Brandverse Awards
Haberler
Markalar için yeni bir evren: Brandverse Awards
Berçem Sultan Kaya
4 hafta önce
TikTok'ta oyun zamanı! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
TikTok’ta oyun zamanı! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
5 gün önce
Tam 12’den vuran marka iletişimi: Pera Palas’ta Gece Yarısı
Haberler
Tam 12’den vuran marka iletişimi: Pera Palas’ta Gece Yarısı
Gözde Aytulun
7 Mart 2022
Mesleğini sanata dönüştürenler...
Haberler
Mesleğini sanata dönüştürenler…
Cem Eroğlu
23 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.