22 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir karton bardak en iyi nasıl pazarlanır?
Haberler

Bir karton bardak en iyi nasıl pazarlanır?

Gizem Yıldız
18 Mart 2022
2 dk okuma

Starbucks’ın karton bardaklarının üzerine yazılan isimler kişiselleştirilmiş pazarlamanın güçlü bir örneğiydi. Hatta bir dönem sosyal medya paylaşımlarının vazgeçilmezlerinden de biri oldu. Başka ne oldu derseniz “ilham” oldu. Bir arkadaşına doğum günü için karton bir Starbucks bardağına kendi kalemini dokunduruyor Berk Armağan ve bu daha sonra “Seyyahart” ismiyle dünya turu biletine dönüşüyor…

Dünya turu bileti “karton bardaklar ve bol emek”

20’yi aşkın ülkeyi geziyor Seyyahart, bu işi yalnızca karton bardaklarına yaptığı çizimlerden elde ettiği gelirlerle yaptı. Yani bir önceki gittiği yerlerden kalan güzel anıları taşıyan sanat, aslında bir sonraki durağa da yol oluyor. Üstelik tüm kazancını hayalini yaşamaya yani dünyayı gezmeye harcıyor. Dünyayı gezmek birçok kişinin zihninde “pahalı” olarak kodlanmış olabilir ama Seyyahart bunu ucuz bir şekilde yapıyor. Bu şekilde 20’yi aşkın ülke gezmekle birlikte büyük bir emekle çıkan eşsiz bir sanat koleksiyonu oluşturuyor.

Ünlü isimlere eşsiz hediyeler

Seyyahart karton bardakları  Hasan Can Kaya

Türkiye’nin en çok sevilen isimlerinin elinde de Seyyahart bardakları var. Sanatla buluşturduğu karton bardaklarını renkli bir pazarlama aracına dönüştüren Berk Armağan, Ezhel, Kenan İmirzalıoğlu, Mesut Özil, Acun Ilıcalı, Hasan Can Kaya ve Ceza gibi isimlerin ellerinde de fotoğraflıyor.

Markaların dikkatini çeken “sanat”

Seyyahart isminin de güçlü bir biçimde tanımladığı gibi iki büyük tutku birleşince sosyal medyada büyük bir ilgi topluyor. Instagram’da 100k takipçi kitlesine ulaşan Seyyahart’ın sanatla buluşan karton bardaklarıyla tüketici arasında organik bir bağ var. Tabii bu her geçen gün markaların da ilgisini çekiyor…

Starbucks’ın tekrar kullanılabilir bardaklarındaki yılbaşı çizimleri Berk Armağan imzası taşıyor. Yani Starbucks ile başlayan hikayeye 6 yıl sonra göz kırpıyor Seyyahart.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

seyyahart (@seyyahart)’in paylaştığı bir gönderi

Enerjisa Üretim’in CEO’su İhsan Erbil Bayçöl ile yollarının LinkedIn’de kesiştiğini belirten Berk Armağan, “Onlar için Balıkesir Rüzgar Enerji Santrali’nde elektrik üreten rüzgar türbinlerinden birini bardağa çizdim. Türbinin dönen kısmını da ekstra bir bardağa çizip esas bardağa ekledim. Ufak bir üfleyişle de bardaktaki türbin de elektrik üretiyormuş gibi gösterdim. Çalıştığım markalara yaratıcı içerik üretmekten çok keyif alıyorum. Herhangi bir markayı karton bardakla bağdaştıramazsam iş birliği yapmıyorum. Para odaklı değilim, güzel iş yapıp keyif almanın peşindeyim yaptığım iş birliklerinde” diyor.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

seyyahart (@seyyahart)’in paylaştığı bir gönderi

Armağan, son dönemde TransferGo için para transferiyle ilgili detayları vurgulayan yaratıcı Atlas çizimiyle de sosyal medyada dikkat çekti.

Enuygun, Hepsiburada, Pegasus Airlines, Paribu, Ford Türkiye de iş birliği yapılan diğer markalar…

2022 yılına gönüllü turizm damgasını vuracak

featured Seyyahart
1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
5 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Güncel Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"
The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
Sadece bir YouTube var!
Haberler
Sadece bir YouTube var!
Sena Tufan
1 Ekim 2025
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
WhatsApp’a "Yakın Arkadaşlar" özelliği geliyor
Haberler
WhatsApp’a “Yakın Arkadaşlar” özelliği geliyor
İrem Alimoğlu
4 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.