13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir karton bardak en iyi nasıl pazarlanır?
Haberler

Bir karton bardak en iyi nasıl pazarlanır?

Gizem Yıldız
18 Mart 2022
2 dk okuma

Starbucks’ın karton bardaklarının üzerine yazılan isimler kişiselleştirilmiş pazarlamanın güçlü bir örneğiydi. Hatta bir dönem sosyal medya paylaşımlarının vazgeçilmezlerinden de biri oldu. Başka ne oldu derseniz “ilham” oldu. Bir arkadaşına doğum günü için karton bir Starbucks bardağına kendi kalemini dokunduruyor Berk Armağan ve bu daha sonra “Seyyahart” ismiyle dünya turu biletine dönüşüyor…

Dünya turu bileti “karton bardaklar ve bol emek”

20’yi aşkın ülkeyi geziyor Seyyahart, bu işi yalnızca karton bardaklarına yaptığı çizimlerden elde ettiği gelirlerle yaptı. Yani bir önceki gittiği yerlerden kalan güzel anıları taşıyan sanat, aslında bir sonraki durağa da yol oluyor. Üstelik tüm kazancını hayalini yaşamaya yani dünyayı gezmeye harcıyor. Dünyayı gezmek birçok kişinin zihninde “pahalı” olarak kodlanmış olabilir ama Seyyahart bunu ucuz bir şekilde yapıyor. Bu şekilde 20’yi aşkın ülke gezmekle birlikte büyük bir emekle çıkan eşsiz bir sanat koleksiyonu oluşturuyor.

Ünlü isimlere eşsiz hediyeler

Seyyahart karton bardakları  Hasan Can Kaya

Türkiye’nin en çok sevilen isimlerinin elinde de Seyyahart bardakları var. Sanatla buluşturduğu karton bardaklarını renkli bir pazarlama aracına dönüştüren Berk Armağan, Ezhel, Kenan İmirzalıoğlu, Mesut Özil, Acun Ilıcalı, Hasan Can Kaya ve Ceza gibi isimlerin ellerinde de fotoğraflıyor.

Markaların dikkatini çeken “sanat”

Seyyahart isminin de güçlü bir biçimde tanımladığı gibi iki büyük tutku birleşince sosyal medyada büyük bir ilgi topluyor. Instagram’da 100k takipçi kitlesine ulaşan Seyyahart’ın sanatla buluşan karton bardaklarıyla tüketici arasında organik bir bağ var. Tabii bu her geçen gün markaların da ilgisini çekiyor…

Starbucks’ın tekrar kullanılabilir bardaklarındaki yılbaşı çizimleri Berk Armağan imzası taşıyor. Yani Starbucks ile başlayan hikayeye 6 yıl sonra göz kırpıyor Seyyahart.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

seyyahart (@seyyahart)’in paylaştığı bir gönderi

Enerjisa Üretim’in CEO’su İhsan Erbil Bayçöl ile yollarının LinkedIn’de kesiştiğini belirten Berk Armağan, “Onlar için Balıkesir Rüzgar Enerji Santrali’nde elektrik üreten rüzgar türbinlerinden birini bardağa çizdim. Türbinin dönen kısmını da ekstra bir bardağa çizip esas bardağa ekledim. Ufak bir üfleyişle de bardaktaki türbin de elektrik üretiyormuş gibi gösterdim. Çalıştığım markalara yaratıcı içerik üretmekten çok keyif alıyorum. Herhangi bir markayı karton bardakla bağdaştıramazsam iş birliği yapmıyorum. Para odaklı değilim, güzel iş yapıp keyif almanın peşindeyim yaptığım iş birliklerinde” diyor.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

seyyahart (@seyyahart)’in paylaştığı bir gönderi

Armağan, son dönemde TransferGo için para transferiyle ilgili detayları vurgulayan yaratıcı Atlas çizimiyle de sosyal medyada dikkat çekti.

Enuygun, Hepsiburada, Pegasus Airlines, Paribu, Ford Türkiye de iş birliği yapılan diğer markalar…

2022 yılına gönüllü turizm damgasını vuracak

featured Seyyahart
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pegasus, 9 ayda 32 milyon yolcu taşıdı
Haberler
Pegasus, 9 ayda 32 milyon yolcu taşıdı
Marketing Türkiye
11 Kasım 2025
Fransa’da TotalEnergies’e "greenwashing" cezası
Haberler
Fransa’da TotalEnergies’e “greenwashing” cezası
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Haberler
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Sena Tufan
3 gün önce
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.