28 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kapsayıcı markalar yılın en "ışıltısız" gecesinde bir araya gelecek!
Haberler

Kapsayıcı markalar yılın en “ışıltısız” gecesinde bir araya gelecek!

Nafizcan Önder
26 Mart 2024
1 dk okuma

Görme engelliler için yapay zeka ve sesi bir araya getiren teknolojiler üreten BlindLook, kapsayıcı markaları bir araya getiren EyeBrand Ceremony’nin üçüncüsünü “Beyond Darkness” temasıyla düzenliyor. 15-16 Nisan tarihlerinde Hilton Istanbul Bosphorus Hotel’de gerçekleşecek etkinlik, Türkiye’nin kapsayıcı markalarını bir araya getirerek, dünyada bir ilki gerçekleştiriyor ve karanlıkta düzenlenecek ödül töreninde görmenin ve kapsayıcılığın sınırlarını yeniden tanımlıyor.

Bu yıl etkinliğin teması olarak “Beyond Darkness” seçen BlindLook ekibi, “Karanlıkta Yemek” organizasyonuyla bilinen Karanlık İşler ile işbirliği yaparak, kapsayıcı markalara eşsiz bir ödül gecesi yaşatmayı amaçlıyor.

Ezber bozan markalara ezber bozan ödül töreni

BlindLook kurucularından Cihat Ersin Aydın, “BlindLook’u kurduğumuz günden beri, yapay zeka ve sesi bir araya getiren teknolojimizle görme engelli tüketicilerin hayatlarına katma değer sağlamak için çalışıyoruz. Ürün ve hizmetlerini teknolojimizle kapsayıcı hale getiren markaları EyeBrand ağımıza dahil ediyoruz. EyeBrand Ceremony, bu kolektif etkinin kutlandığı bir gece olacak. Beyond Darkness temasıyla, ezberleri bozmayı ve dünyada konuşulacak bir ödül gecesi olmayı hedefliyoruz” dedi.

Etkinlik, zifiri karanlıkta canlı müzik eşliğinde leziz bir yemeğin ardından gerçekleşecek ödül töreni ile katılımcılara unutulmaz bir deneyim sunacak. BlindLook kurucularından Sadriye Görece, “60’ı aşkın EyeBrand’imizle yarattığımız kapsayıcı dünyayı kutlamak çok keyifli olacak. Hem BlindLook ekibi olarak biz, hem tüm EyeBrand’lerimiz, hem de sürpriz davetlilerimiz bu gece için oldukça heyecanlıyız,” diye ekledi.

Kapsayıcı markalara özel bir etkinlik olan EyeBrand Ceremony Beyond Darkness, kapsayıcılığın sınırlarını aşan bir deneyim sunarak, Türkiye’nin en kapsayıcı markalarını onurlandırmayı ve dünyaya rol model olacak bir işe imza atmayı hedefliyor.

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
Güncel Haberler
Bundle Games: Türkiye'nin bulmaca oyunu platformu
Bundle Games: Türkiye’nin bulmaca oyunu platformu
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

O şarkı artık Spotify'ınızda çalmayacak!
Haberler
O şarkı artık Spotify’ınızda çalmayacak!
İrem Alimoğlu
3 Ekim 2025
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
Haberler
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
İrem Alimoğlu
22 saat önce
Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Haberler
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
İrem Alimoğlu
28 Eylül 2025
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Haberler
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Sena Tufan
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.