Starbucks müşterilerinin ayaklarını yerden kesecek!
Müşteri sadakatinin deyim yerindeyse pamuk ipliğine bağlı olduğu günümüzde, küresel kahve zinciri Starbucks dinamik sadakat programlarıyla pazarlama evreninde adından söz ettirmeyi uzun yıllardır başarıyor. Delta Air Lines iş birliğiyle hayata geçirdiği yeni projesiyle marka yine müşteri sadakatine giden yola bir “mil” daha ekliyor…
Delta Air Lines ve Starbucks, seyahat tutkunlarının ve kahve bağımlılarının dünyalarını birleştiriyor. İki kürsel marka hayata geçirdikleri sadakat programıyla Starbucks’ta alışveriş için harcanan her 1 doları 1 mile dönüştürüyor. Kullanıcıların ödülleri etkinleştirmek için tek yapması gerekense Delta SkyMiles hesaplarını Starbucks Rewards üyelikleriyle entegre etmek.
Ayrıca sadakat programına katılan tüketiciler yıl sonuna kadar her 150 Yıldız’ına karşılık 500 Mil kazanacak.
Starbucks’ın Sadakat Stratejisi ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Ryan Butz, sıra dışı olarak nitelendirdiği bu işbirliği sayesinde Starbucks’ın 27 milyondan fazla üyesinin sadakat programından daha fazla faydalanmasını umduğunu söylüyor…
Kaynak: Design Taxi