İşte Cannes’ın halk birincileri

Sosyal sorumluluk alanında vermiş olduğu desteklerden ötürü, McCann New York, McCann Worldgroup Mumbai, TBWA\Santiago Mangada Puno, Philippines, Ogilvy Germany reklam ajansları ACT Responsible Cannes Tribute 2017 ödülünün sahibi oldu.

ACT Responsible Cannes Tribute ödülleri sosyal sorumluluk projelerine verilen katkılardan ötürü övgüye değer eserlerin halk nezdinde oylanarak veriliyor. Bir jüri aracılığıyla verilmeyen ödüller, dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için yaratıcılığı kullanan ajanslara sembolik takdir ödülleri işlevi görüyor.

Oylama, 17 Haziran – 22 Haziran tarihleri arasında Cannes Lions Exhibition’un (1 oy = 10 puan) yanı sıra online (1 oy = 1 puan) olarak gerçekleşti. Ödüller dört farklı kategoriye ayrıldı: Eğitim, Gezegen, İnsan Hakları ve Dayanışma. Halk oylaması, en sevilen kampanyaları teşvik edip görünürlüklerini artırmaya yardımcı oluyor.

Bu sene 6.556 oyla hem sitede hem de online yayın yapıldı. Verilen 12 ödül (tema başına 3) şu şekilde:

Eğitim
Birinci: McCann New York – “Fearless Girl”, State Street Global Advisors için
İkinci: Y&R Amman – “Open Helmet”, Jordan Insurance Company için
Üçüncü: VML South Africa – “#IAmMuslim”, PASSOP için

Gezegen
Birinci: TBWA\Santiago Mangada Puno – “Dirty Watercolor”, ABS CBN Lingkod Kapamilya Foundation Inc. için
İkinci: Advantage Y&R – “African Trash Masks”, Greenpeace Afrika için
Üçüncü: DDB Uruguay – “20,000 hectares of forest”, Dirección Nacional de Bomberos için

İnsan Hakları
Birinci: Ogilvy Germany – “Help Us Help Them”, Uluslararası Af Örgütü için
İkinci: Grey Dusseldorf – “Open your eyes”, Terre des Femmes için
Üçüncü: Republica – “No Fear”, Amigos for Kids için

Dayanışma
Birinci: McCann Worldgroup Mumbai – “There’s always room for more adopt”, World For All için
İkinci: DDB Argentina – “Donate lifetime”, FATH için
Üçüncü: Publicis Amsterdam – “Depression mutilates the mind”, Hollanda Eğitim Sağlık ve Spor Bakanlığı için

Haziran 2016’dan bu yana ACT Responsible veritabanında tanımlanan bin 180 kampanyadan 380 tanesi serginin bir parçası olarak kısa listeye alındı ve 93 kampanya sergide tanıtıldı (Gezegen temasında 12, Eğitim’de 37, Dayanışma için 28 ve İnsan Hakları için 16). 2017 sergisine 32 ülkeden toplamda 72 farklı ajans dahil oldu.

İLGİLİ HABERLER