21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

İşte AVEA GIA 2012 kısa listesi!

Marketing Türkiye
17 Eylül 2012
1 dk okuma

 

19 Eylül’de sahiplerini bulacak Avea GIA 2012 Ödülleri’nin kısa listesi belli oldu. İşte cesur ve girişimleriyle dijital sektörün onunu açan reklamverenlerin ödüllendirileceği Avea GIA 2012 Ödülleri’nde kısa listeye kalan reklamverenler… 
Bu yıl altıncı kez düzenlenen Avea GIA 2012 Ödülleri’nde son dönemece girildi. 2012 yılında formatı değişen ve bundan böyle reklamverenleri ödüllendirecek olan yarışmanın kısa listesine kalan işler belirlendi. Kazananlar 19 Eylül 2012’de İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin ilk gününde yapılacak törende ödüllerini alacak. İşte beş kategoride kısa listeye kalan reklamverenler… 
 



Dijital Mecrada En İnovatif Marka
Avea
Efes
Garanti 
Turkcell
TTNET
Dijital Mecrada Yatırımlarıyla Öne Çıkan Marka
Garanti 
Markafoni
Pegasus
Trendyol 
Turkcell 
Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Marka
Avon 
Dominos Pizza 
Efes
Mavi
Oxxo
Mobil Mecrayı En İyi Kullanan Marka 
Biletix 
Ford 
Garanti
Turkcell 
Yemek Sepeti 
Dijital Mecrada En Yaratıcı Marka 
Doritos 
Elit 
Greenpeace 
JeansLab 
Samsung 
 


Değerlendirme süreci hakkında 
Bu yıl formatını tamamen değiştiren ve bundan böyle cesur ve girişimleriyle dijital sektörün onunu açan reklamverenleri ödüllendirecek olan yarışmada, ön eleme süreci geçtiğimiz hafta itibariyle tamamlanmıştı. Napolyon tarafından hazırlanan bir online oylama paneliyle beş kategoride başarılı bulduğu markaları seçen 100’e yakın sektör profesyoneli, yarışmanın kısa listesinin oluşturulmasını sağladı. Eleme sürecinde ikinci ve son aşamayı oluşturan “ana oylama süreci” ise 13 Eylül Perşembe günü Point Hotel Barbaros’da yapılan jüri toplantısıyla devam etti. Kısa listeye kalan işleri değerlendiren Avea GIA jürisinde yer alan isimler ise Marketing Türkiye dergisi Genel Yayın Yönetmeni ve MMI Türkiye Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu, Avea Connectivity Yönetim Direktörü Baran Yurdagül, TTNET Medya Pazarlama ve Dijital Reklam Departman Müdürü Şafak Cömertoğlu, Promoqube Ajans Başkanı Korhan Kurt, Youth Republic Ajans Başkanı Serhat Gürcü, Happy Digital Ajans Başkanı Volkan Ekiz, PepsiCo Ortadoğu Kurumsal İletişim Müdürü Didem Şinik, Mobilike Kurucu Ortağı Volkan Biçer ve PİNG Medya Planlama ve Search Yöneticisi Sarper Danış oldu.

 

1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TÜİK açıkladı: Türkiye'de 10 kişiden biri yaşlı
Haberler
TÜİK açıkladı: Türkiye’de 10 kişiden biri yaşlı
İrem Alimoğlu
13 Mart 2025
Yapay zeka, araba tamircisi olarak işe başladı!
Haberler
Yapay zeka, araba tamircisi olarak işe başladı!
Sena Tufan
1 hafta önce
Marketing Türkiye Mayıs sayısı yayında: Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Marketing Türkiye Mayıs sayısı yayında: Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
"Normal Doğum" tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Haberler
“Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.