15 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İstanbul Bilişim Ediz Akın tarafından satın alındı
Haberler

İstanbul Bilişim Ediz Akın tarafından satın alındı

Marketing Türkiye
14 Şubat 2018
1 dk okuma

İstanbul Bilişim, Türk Asıllı Alman yatırımcı Ediz Akın tarafından satın alındı. 2018 yılında açılacak yeni mağazalarla birlikte 10 milyon TL’lik bir yatırım yapmayı planlayan Akın, yeni dönemde marka için birçok değişikliğin kapıda olduğunu, öncelikli olarak satış sonrası hizmet kalitesini daha da arttıracağını belirtti.

İstanbul Bilişim, Türk Asıllı Alman Yatırımcı Ediz Akın tarafından satın alındı. Satın alma sonrası markanın değerini ikiye katlanırken şirkette yeni bir dönemin kapıları aralandı. 10 milyon TL’lik yatırımla belirlenen yeni pazarlama stratejisi ve alt yapı sayesinde yeni hizmetler sunmaya hazırlanan İstanbul Bilişim, satış sonrası hizmetlere yönelik yapacağı yatırımlar ve açacağı yeni mağazalarla sektördeki varlığı güçlendirmeyi hedefliyor.

“Müşteri portföyünden çok etkilendim”

Bir yatırımcı olarak firmayı seçmesinin nedenini anlatan İstanbul Bilişim CEO’su Ediz Akın, “2002 yılından bu yana aktif olarak online satış yapan İstanbul Bilişim, Türkiye’nin en önemli teknoloji ve A+ ürün satışı yapan firmalarından bir tanesi. Ama benim firmayı seçmemdeki en büyük neden; sadık müşteri portföyüne sahip olması. Çünkü kaliteli ürünleri güvenilir hizmet anlayışıyla uygun fiyatlara verdiğini sektörde kanıtlayan bir firma olarak, bir kez İstanbul Bilişim’den alışveriş yapan birinin kesinlikle tekrar yaptığını gördüm. Şimdi yeni hizmetler ve stratejilerle müşterilerimizin daha da memnun olması için çalışmalara başladık” açıklamasında bulundu.

“Çağın gerekliliklerine ayak uyduruyoruz”

2017 yılı sonunda İstanbul Bilişim’in başına geçen ve yeni hizmetlerden bahseden Akın, “Yenilikler arasında ilk etapta web sitesinin daha kullanışlı ve modern bir hale getirilmesinin yanı sıra mobilden alışveriş yapmayı daha da kolaylaştıracağız. Ayrıca teknik servis konusunda bizzat kendi bünyemizde hizmet sağlıyoruz. Tabii tüm bu süreçlerin geliştirilmesi için ciddi bir istihdam sağladık. Ekip sayımızı neredeyse iki katına çıkardık. Aynı şekilde önümüzdeki dönem hedeflerimiz arasında yeni mağazalar yer almakta. Özellikle İstanbul dışından ciddi taleplerin olduğunu gördük. Ankara ve İzmir başta olmak üzere İstanbul Anadolu yakasında yeni mağazalar açacağız.” dedi.

1 Influencer'lar artık algoritmalar için içerik üretecek
Influencer’lar artık algoritmalar için içerik üretecek
2 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
3 Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
4 Markalar dijital yorgunluğu "Moodscrolling" ile yenecek!
Markalar dijital yorgunluğu “Moodscrolling” ile yenecek!
5 Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Güncel Haberler
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
Küçük çantalar büyük hayaller: “İlk Okul Çantam”
Küçük çantalar büyük hayaller: “İlk Okul Çantam”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Uludağ Premium Ultra Trail'de sanatla doğa sporu iç içeydi
Haberler
Uludağ Premium Ultra Trail’de sanatla doğa sporu iç içeydi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Haberler
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Advertorial
3 Haziran 2025
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Haberler
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Genna Reklam'ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Haberler
Genna Reklam’ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
22 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.