İPZ Anadolu’nun bu yılki üçüncü turu Kayseri’yle devam ediyor…
Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi ( İPZ) Anadolu, 6 Ekim’de Kayseri’de gerçekleşecek. Dokuz yıldır aralıksız devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlendi. Bugüne kadar binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı aynı çatı altında buluşturan İPZ Anadolu, Kayseri’nin ardından Bursa ve İzmir’de yapılacak konferanslarla devam edecek.
Yeni nesil işler, süreçler ve ürünler tasarlayarak şirketlere katma değer yaratan kuruluşların buluşma platformu olan İPZ Anadolu, bu yılki temasıyla teknolojinin dayattığı değişim konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Yeni dünyanın gereklerine uygun iş yapış biçimlerinin tartışmaya açılacağı İPZ Anadolu’nun Kayseri destekçileri GarentaDAY, NN Hayat ve Emeklilik, Oracle, Outwork Event Design, Yapı Kredi Bankası, Aygaz ve TAV İşletme Hizmetleri’nin içerik desteği verdiği konferans dizisinde “birlikte iş yapma kültürü” konuşulacak.
Her ilin ihtiyaçlarına özel içeriğe sahip bir Zirve
İPZ Anadolu’16’yı bu yıl farklı kılan bir diğer nokta ise her ilde o ilin ihtiyaçlarına özel içerik hazırlanıyor olması. İl bazında gelişen sektörler ve bu sektörlerin tedarikçilerinin ilgi alanına giren konu ve örneklerle zenginleştirilecek içerikler doğrudan fayda odaklı sunulacak.
Günseli Özen Ocakoğlu: “İPZ Anadolu’da bu yıl konulara değil, sektörlere odaklanıyoruz”
İPZ Anadolu’da il özelindeki ihtiyaçların konferans öncesinde birebir o ilin kanaat önderleriyle yüz yüze yapılan çalışmalarda belirlendiğini ve içeriğe dönüştürüldüğünü ifade eden Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, “İPZ Anadolu’da bu yıl konulara değil, sektörlere odaklanıyoruz. Çünkü mega şehirlerin dünyasında, rekabet ülkeler arasında değil, şehirler arasında yaşanacak. Bu durumu sektörler açısından ele almak gerekirse, mobilya sanayimizin İtalyan mobilya sanayisiyle rekabeti mümkün olmayabilir ancak Kayseri, Bursa/İnegöl, Ankara gibi bu alanda öne çıkan şehirlerimiz İtalya’nın mobilyada en iyileri Milano, Venezia veya Forli’nin rakibi olabilir. Dolayısıyla kurumsallaşma, performans ve verimliliğin artırılması, tasarruf ve kârlılığın yükseltilmesi konularına ağırlıklı olarak değinerek, olgunlaşmış sektörlerin ihtiyaçlarını belirleyeceğiz” dedi.
Katılımcılara Boğaziçi Üniversitesi katılım belgesi verilecek
Ayrıca bu yıl yeni bir yaklaşım olarak Boğaziçi Üniversitesi ile de amaç birlikteliği yapıldı. Akademi desteği de alan İPZ Anadolu’16’ya katılanlara Boğaziçi Üniversitesi’nin katılım belgesi verilecek.
İPZ Kayseri’yi yarın Marketing Türkiye’nin Twitter ve Periscope hesaplarından canlı olarak takip edebilirsiniz…