İPZ Anadolu Ankara’nın öncü sektör ve markalarını ödüllendirdi…
Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), dokuzuncu Anadolu turunun ikinci etkinliğini Ankara’da nitelikli bir katılımla gerçekleşti. İPZ Anadolu Ankara etkinliği kapsamında Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE Araştırma ve Stratejik Planlama Şirketiyle birlikte yaptığı “Öncü Sektörler, Öncü Markalar Araştırması” da açıklandı.
Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, dün Ankara HiltonSa Otel’de gerçekleşti. Dokuz yıldır aralıksız devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlendi.
Yeni dünyanın gereklerine uygun iş yapış biçimlerinin tartışmaya açıldığı İPZ Anadolu’nun Ankara destekçileri NN Hayat ve Emeklilik, Oracle ve Digital Partners’ın içerik desteği verdiği konferans dizisinde birlikte iş yapma kültürü konuşuldu. Akademi desteği de alan İPZ Anadolu’16’ya katılanlara Boğaziçi Üniversitesi’nin katılım belgesi verildi.
İPZ Anadolu’nun Ankara durağında neler konuşuldu?
Project House Kurucusu & Yönetici Ortağı Cüneyt “Devrim Yeni Dünyaya Yola Çıkarken” isimli sunumu gerçekleştirirken Oracle, “Bulut Çözümleri ile Uçtan Uca Dijital Dönüşümünüzü Gerçekleştirin” isimli doyurucu sunumuyla İPZ Anadolu’da yerini aldı.
Etkinliğin devamında gerçekleşen panelde Ankara’dan doğan başarı hikayeleri, Onedio CCO’su Türkü Oktay ve Mohair&Angora Kurucu Ortağı Ayşegül Ertan tarafından değerlendirildi. NN Hayat ve Emeklilik ekibinden Alper Erdinç, “Bilineni Yeniden Tasarlamak” adlı bilgilendirici bir konuşma yaparken, Digital Partners CEO’su Tunç Günbey “İnternet Reklamcılığında Yeni ve Etkili İş Yapış Biçimleri Nelerdir, Nasıl Kullanmalısınız?” sorusuna yanıt aradı.
Ankara’nın öncü sektör ve markaları seçildi
Binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı aynı çatı altında buluşturan İPZ Anadolu, Ankara’da “Öncü Sektörler ve Öncü Markalar Araştırması” sonuçları da açıklandı. Marka Değeri ve İtibarı En Yüksek Markalar kategorisinde Nuh’un Ankara, Altunbilekler, Atatürk Orman Çiftliği ödüle layık görüldü. Araştırma sonucuna göre marka değeri ve itibarı en yüksek bir diğer markaysa Makro Market oldu.
“Öncü Sektörler, Öncü Markalar” Araştırması sonuçları:
Savunma Sanayi Sektörü En Başarılı Marka: Aselsan
Enerji Sektörü En Başarılı Marka: Bilgin Enerji
İnşaat Sektörü En Başarılı Marka: Tepe İnşaat
İş-makine Sektörü En Başarılı Marka: Hidromek