19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İpana’dan “zor” toplantı
Haberler

İpana’dan “zor” toplantı

Marketing Türkiye
28 Ocak 2015
2 dk okuma

P&G Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, Türk Dişhekimleri Birliği Genel Başkanı Prof. Dr. Taner Yücel ve İpana’nın marka yüzü olan oyuncu Ezgi Mola, İpana & Oral-B Araştırma Merkezi’nin düzenlediği 3X Paneli’nde bir basın toplantısı düzenledi. Türkiye çapında ağız ve diş bakımını üst seviyeye taşımak amacıyla gerçekleştirilecek olan iki yeni projenin duyurulduğu toplantıda medya mensupları salona sığmadı…

İpana & Oral-B Araştırma merkezinin diş hekimlerine yönelik düzenlediği 3X paneline Türkiye’nin ve dünyanın önemli diş sağlığı uzmanları katıldı. Panelde düzenlenen basın toplantısında iki yeni proje medyaya duyuruldu. İlk projeye göre, P&G ve Türk Dişhekimleri Birliği (TDB) Türkiye çapında ağız ve diş sağlığı muayenesi ve farkındalık programı başlatacak. Program kapsamında özel olarak hazırlanan Mobil Klinik ilk etapta İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Gaziantep’i gezip ağız diş sağlığıyla ilgili muayeneleri gerçekleştirecek. İpana ve TDB’nin hayata geçireceği bir diğer projede de Koruyucu Ağız Diş Sağlığı Araştırmaları Teşvik Ödülü’yle koruyucu diş hekimliği alanında yapılan araştırmalar desteklenecek. Türkiye’de Koruyucu Ağız Diş Sağlığı alanında yapılan bilimsel araştırmalar TDB ve İpana’nın ortaklaşa oluşturduğu bilimsel bir kurul tarafından değerlendirilecek ve ödüllendirilecek.

Türkler haftada 1,4 kez dişini fırçalıyor

Toplantıda projelerle ilgili bilgi veren P&G Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, İpana olarak yaptırdıkları araştırmalarda Türkiye’de diş fırçalama oranlarının hâlâ çok düşük seviyelerde olduğuna dikkat çekerek sözlerine başladı. Projelerle birlikte ağız diş sağlığı bilincini arttırmayı hedeflediklerini söyleyen Turnaoğlu, “İpana ve Oral-B markalarımızla, bireylerin ağız ve diş sağlığını üst seviyelere taşıma hedefiyle çalışıyoruz. Bugün Türkiye’de diş fırçalama oranları oldukça düşük seviyelerde. Ağız ve diş bakımı konusundaki tüketimimiz, Amerika ve Batı Avrupa ülkelerinin sadece 4’te 1’i düzeyinde. Ayrıca yılda 4 kişiye 1 diş fırçası satılıyor.  Hanelerde diş macunu bulunsa bile diş fırçalama sıklığı oldukça düşük. Türk toplumunun dişini fırçalama sıklığı haftada 1,4 kez” dedi.

Diş bakımı hayati öneme sahip

İpana’nın marka yüzü olan oyuncu Ezgi Mola ise diş bakımının hem günlük yaşantısı hem de oyunculuk kariyeri açısından çok önemli ve belirleyici olduğunu ifade etti. Sağlıklı gülüşüyle diş bakımının önemi konusunda toplumun farkındalığına katkı sağlayabileceğini düşündüğünü belirten Mola, “Sağlıklı dişler ve sağlıklı bir yaşam için ağız ve diş bakımı, hayati öneme sahip. Üstelik sağlıklı dişlerim sayesinde güvenle gülüyorum ve gülüşümü saklamıyorum. Bu alanda P&G’nin İpana markasıyla işbirliği yaptığım için çok mutluyum” dedi.

Toplantıdan izlenimler…

Medyaevi’nin organize ettiği toplantı, Zorlu Center Raffles Hotel’in Orkide Salonu’nda gerçekleştirildi. Sağlık muhabirleri, magazin muhabirleri ve ekonomi muhabirlerinin yoğun ilgi gösterdiği toplantı gecikmeli başladı. Toplantı için hazırlanan masanın tamamen dolması üzerine yeni bir masa daha salona getirildi. Ancak getirilen yeni masa da toplantıya katılanlar için yeterli olmadı. Üstelik sonradan eklenen masaya oturan basın mensupları, toplantıda konuşan Turnaoğlu, Yücel ve Mola’nın açıklamalarını net bir şekilde duyamadı ve katılımcılardan sağlıklı görüntü alamadı. Organizasyondaki bu sıkıntı basın mensupları tarafından Medyaevi çalışanlarına aktarıldı. Medyaevi’nin görevlileri ise “bu kadar yoğun bir katılımı öngöremedikleri” için bu sıkıntının yaşandığını söyledi.

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
5 Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Güncel Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Brandverse Awards başvuruları sona eriyor!
Haberler
Brandverse Awards başvuruları sona eriyor!
Sena Tufan
24 Mart 2025
Kadınlardan onay çıktı: "Erkek sporcular istediği gibi doğurabilir"
Haberler
Kadınlardan onay çıktı: “Erkek sporcular istediği gibi doğurabilir”
Nafizcan Önder
14 Nisan 2025
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Haberler
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Ali SAYDAM
1 hafta önce
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
Haberler
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.