2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!
Haberler

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Nafizcan Önder
23 Ocak 2025
5 dk okuma

İnovasyon gücüyle tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen markaları ön plana çıkaran ve bu yıl 8. kez düzenlenen “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının başvuru süreci büyük bir ilgiyle devam ediyor! Marketing Türkiye adına YouGov Türkiye’nin yürüttüğü, beyaz eşyadan gıdaya, 13 farklı kategoride trendleri belirleyecek bu prestijli araştırmaya markalardan yoğun talep gelmesi nedeniyle son başvuru tarihi 30 Ocak’a kadar uzatıldı!

Bu yıl 8’inci kez düzenlenecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için Marketing Türkiye ve YouGov Türkiye kolları sıvadı. Marketing Türkiye için YouGov Türkiye tarafından yürütülen araştırma, 2024’te inovasyonla dikkat çeken marka ve ürünlerini ortaya koyacak. Peki geçtiğimiz yıl araştırma sonuçları bize neler söylemişti? Hangi kategorilerde ne tür inovasyonlar takdir edilmişti? Gelin birlikte bakalım…

İşte 2024’te yılın inovatif ürünleri!

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Kadayıf, Antep fıstığı ve beyaz çikolata buluştu

Tatlı atıştırmalıklar, tüketicinin kalbindeki yerini korumaya devam etti; fakat bu sefer geleneksel tatların da resme dahil olduğunu söylemek mümkündü. 2023 yılında birçok farklı tadın yarıştığı tatlı atıştırmalık kategorisinde tüketicinin zihnine kazınan ürünler; LUPPO Antep Fıstıklı Sandviç Kek, Ülker Antep Fıstıklı Şöbiyetli Beyaz Çikolata ve Ülker Antep Fıstıklı ve Burma Kadayıflı Beyaz Çikolata olmuştu.

Kahvaltılık kategorisinin lideri İçim oldu

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Yeni malzemelerin var olan lezzetlere entegre edildiği kahvaltılık kategorisini İçim domine etmiş ve 3 lezzetiyle tüketicinin gönlünü çelmişti; İçim Labne Chili, İçim Labne Kajun Baharatlı ve İçim Labne Zeytinli Kekikli.

İçecek kategorisinde gurme lezzetler ön plana çıktı

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

İçecek kategorisinde son dönemde popülerlik kazanan gurme tatların tüketici nezdinde değer gördüğü gözlemlenmiş ve Dimes Cool Lime Mix, Doğanay Gurme Şalgam ve Juss Fesleğen Tohumlu İçecek en inovatif içecekler olarak kayıtlara geçmişti.

Doğal ve egzotik lezzetler öne çıktı

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Dip soslardan krakerlere farklı ürünlerin yer aldığı tuzlu atıştırmalık kategorisinde Altınbaşak Tahıl Cipsi, Eti Pizza Kraker Peynirli ve Peyman Bahçeden Egzotik Kırmızı Meyveli Kuruyemiş ürünleri dikkatleri üzerine çekmiş ve ilk üçte yerini almıştı.

“Pratik lezzet” eşittir “inovasyon” oldu

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Tüketicinin yeni tatlara olan ilgisi, inovatif pratik yemek ürünleri kategorisinde de gözlemlenmişti. Bu hareketli kategoride ise öne çıkan 3 farklı ürün vardı: Lezita Fit Çıtır Tam Tahıllı Çıtır Piliç Fileto, SuperFresh Kumpir Topları ve SuperFresh Mac & Cheese Topları.

Sağlıklı inovasyonlar dikkat çekti

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Son yıllarda sağlığın önemini tekrar tekrar kavramamızla birlikte takviye gıda ürünleri vazgeçilmez bir hale gelmişti. Buna paralel olarak tüketicinin inovasyon beklentisi artmıştı. Bu noktada tüketicinin beklentisini karşılayan Herby Defense Shot Bağışıklık Desteği Bitki Bazlı İçecek, Ülker Everwell C+ Zn + D ve Ülker Everwell Defence ürünleri fark yaratarak kategorinin en inovatif ürünleri olmuştu.

Cilde ve saça en iyi bakan ürünler kazandı

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Dünya çapında devasa bir kitleye hitap eden kişisel bakım ve kozmetik sektöründe sürekli yeniliklerle karşılaşılmıştı. Aksine, ürün yelpazesi durmaksızın genişlemiş ve inovatif hamleler markaların tüketici gözünde değer kazanmasında büyük rol oynamıştı. Kategoride öne çıkan ve markasının hanesine artıları toplayan ürünler; Aveda Saç Derisi için Sprey, Darphine Paris Eclat Vitamin C + E Kapsül ve Pastel Milk CC Krem olmuştu.

Kıyafetlerde konfor etkisi hissedildi

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Giyim ürünleri kategorisinde, tüketiciye zaman kazandıran, günlük yaşamını kolaylaştıran konforlu ürünler öne çıkmıştı. D’S Damat Sihirli Takım – Astarsız, Kırışmaz, Hafif ve Katlanabilir Kumaş ile, Penti Regl Destek Bikini Altı ile, Skechers ise Hands Free Slip-ins ürünüyle tüketiciye aradığı konforu sunmuştu.

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Yemeği en pratik pişiren ürünler kazandı

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Evinde olduğu gibi mutfağında da pratik ürünlere ihtiyaç duyan tüketici, bu yıl öne çıkan ürünlerde pratik pişirme teknolojilerinin yoğunluğunu fark etmişti. Bosch Buharlı Pişirici/Fırın, Karaca Multifry XXXL ve Philips Airfryer 7000 XXL, tüm rakiplerini eleyerek zirveye adını yazdıran inovasyonlara imza atmıştı.

Temizliğe inovasyon ve hız güncellemesi geldi

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Temizlik ve hijyen hayatımızın her alanında kritik öneme sahipti. Bu doğrultuda Papia BioCare Tuvalet Kağıdı, Sleepy Easy Clean Yüzey Temizleme Havlusu ve Solo Tüm Yüzeyler Islak Temizleme Havlusu XL ürünleri, zaman kazandıran inovasyonlarla kategoriye adını altın harflerle yazdırmıştı.

Evleri şenlendiren “tasarruflu ve hamarat” ürünler dikkat çekti

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Söz konusu ev yaşamı olduğunda, tüketici tasarruf da beklemiş, pratiklik de, çok fonksiyonluluk da…
Tüm bunları sunarak tüketicinin dikkatini çeken ürünler; Bosch Bulaşık Makinesi Su Tasarrufu Şampiyonu, Bosch Iron Steam Assist Çamaşır Makinesi ve Philips Aqua Trio Süpürge olmuştu.

Hem güzel görünsün hem sağlıklı olsun dediler

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Tüketici saçını, sakalını bir markaya emanet edeceği zaman iyi bakacağından emin olmak istemişti. Bu noktada işin içerisine dayanıklılık ve teknoloji girmişti. Saçın ve sakalın yapısını bozmadan iyi görünmesini sağlayan inovasyonlarıyla tüketiciyi ikna eden ürünler ise Dyson Airstrait Saç Düzleştirici, Remington ONE Dry and Style Hairdryer ve Remington ONE Total Body Multi-Groomer olmuştu.

Elektronik sektörü yine çok hareketliydi

İnovasyonla fark yaratan ürünler aranıyor: Son başvuru tarihi 30 Ocak!

Elektronik ürünler, yapısı gereği hızla değişen ve yenilenen bir kategori olmuştu. Sonuçlar incelendiğinde, inovasyon dendiğinde pratiklik trendinin bu kategoride de kendini gösterdiği söylenebilirdi.
Bu doğrultuda tüketicinin inovatif bulduğu ürünler; Lenovo Yoga Book i9, Rayban Smart Glasses ve Samsung Flex Hybrid olmuştu.

“Yılın İnovatif Ürünleri”
Araştırmasında Son Başvuru Tarihi 30 Ocak!

Başvuru Koşulları

İsteyen firmalar aşağıdaki kriterleri dolduran SKU’lar ile yarışmaya ücretsiz olarak katılabiliyor:

  • Lansmanı 1 Ocak 2024 tarihinden sonra yapılmış,
  • Pazar dağılımı yüzde 20’nin üzerinde veya minimum yüzde 3 penetrasyona sahip,
  • Tüketici tarafında karşılanmayan bir ihtiyaca inovatif şekilde hizmet veren,
  • Pazarda olan bir ürüne yeni koku/varyant/tat gibi bir yenilik eklemesi,

YouGov Türkiye ve Marketing Türkiye ekibi yukarıdaki şartların karşılandığını onayladıktan sonra katılım süreci tamamlanıyor. Son başvuru tarihi 30 Ocak Cuma…

Başvurularınızı [email protected] adresine gönderebilirsiniz…

Araştırmanın Metodolojisi:

Marketing Türkiye için YouGov Türkiye tarafından düzenlenen “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha süreci 10-17 Şubat 2025 tarihleri arasında kantitatif olarak yapılacak. Araştırmanın örneklemi; yüzde 50 kadın yüzde 50 erkek, 14-55 yaş arası katılımcılardan oluşacak. Bin kişinin katılımı ile Türkiye temsili bir dağılıma göre yaş, cinsiyet kotaları takip edilecek. Araştırma kapsamında katılımcılara çeşitli kategorilerden ürünler sunularak hangilerinin daha yenilikçi olduğu sorulacak.

featured
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Haberler
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Nafizcan Önder
2 gün önce
Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Haberler
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Sena Tufan
4 hafta önce
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
İrem Alimoğlu
27 Mayıs 2025
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Haberler
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.