ING Bank Şikayetvar.com’la 2012 yılının “En Başarılı Bankası” oldu
ING Bank Müşteri Çözüm Merkezi, Şikayetvar.com internet sitesinin 2012 yılı ölçümlerine göre “Bankacılık” kategorisinde 63,5 Şikayet Yönetimi Başarı Puanı ile 2012 yılının “En Başarılı Bankası” oldu. “2012 yılında üst üste altı ay boyunca endeks liderliğini ellerinden bırakmayan ve özveriyle çalışarak yılın “En Başarılı Bankası” olmamızı sağlayan Müşteri Çözüm Merkezi ekibimizi tebrik ediyorum” diyen ING Bank Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Görkem Köseoğlu, “ING Bank olarak en önemli iş prensibimiz, müşterimizi yaptığımız her işin odak noktasına yerleştirmek. Tüm iş süreçlerimizi bu bakış açısıyla planlıyor ve hayata geçiriyoruz. Bu kapsamda yıl boyunca bürokratik süreçleri azalttık, aldığımız şikayetlerde ‘ortalama çözüm süresi’ oranını yüzde 50 kısaltmayı başardık. Şikayet Endeksi’nin Şikayet Yönetimi’nde aldığımız birincilik yaptığımız bu yatırımların gurur verici geri dönüşü oldu ve 2013’e daha motive girdik. Bu yıl da performansımızı artırarak birçok birincilik almayı hedefliyoruz” dedi.
63,5 Başarı Puanı ile Lider
Şikayet Yönetimi Başarı Listesi, diğer adıyla ŞikayetEndex, Şikayetvar.com’a gelen 33 ana kategorideki 285 sektör ve bu sektörlere ait farklı segmentlerdeki tüm şikayetler ve veriler hesaplanarak ortaya çıkıyor. 2012 yılında tüm bankacılık sektörüne ait şikayetlerin sayısı yaklaşık 50.000 oldu. ING Bank, 2012 yılında aldığı şikayetlere hem çok kısa sürede yanıt vermesiyle hem de şikayetleri yönetmede ve müşteri memnuniyetini kazanmadaki başarısı nedeniyle elde ettiği 63,5 başarı puanı ile tüm bankalar arasında 2012 yılını lider tamamladı.