13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

ING Bank Şikayetvar.com’la 2012 yılının “En Başarılı Bankası” oldu

Marketing Türkiye
21 Ocak 2013
1 dk okuma

ING Bank Müşteri Çözüm Merkezi, Şikayetvar.com internet sitesinin 2012 yılı ölçümlerine göre “Bankacılık” kategorisinde 63,5 Şikayet Yönetimi Başarı Puanı ile 2012 yılının “En Başarılı Bankası” oldu. “2012 yılında üst üste altı ay boyunca endeks liderliğini ellerinden bırakmayan ve özveriyle çalışarak yılın “En Başarılı Bankası” olmamızı sağlayan Müşteri Çözüm Merkezi ekibimizi tebrik ediyorum” diyen ING Bank Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Görkem Köseoğlu, “ING Bank olarak en önemli iş prensibimiz, müşterimizi yaptığımız her işin odak noktasına yerleştirmek. Tüm iş süreçlerimizi bu bakış açısıyla planlıyor ve hayata geçiriyoruz. Bu kapsamda yıl boyunca bürokratik süreçleri azalttık, aldığımız şikayetlerde ‘ortalama çözüm süresi’ oranını yüzde 50 kısaltmayı başardık. Şikayet Endeksi’nin Şikayet Yönetimi’nde aldığımız birincilik yaptığımız bu yatırımların gurur verici geri dönüşü oldu ve 2013’e daha motive girdik. Bu yıl da performansımızı artırarak birçok birincilik almayı hedefliyoruz” dedi. 

63,5 Başarı Puanı ile Lider

Şikayet Yönetimi Başarı Listesi, diğer adıyla ŞikayetEndex, Şikayetvar.com’a gelen 33 ana kategorideki 285 sektör ve bu sektörlere ait farklı segmentlerdeki tüm şikayetler ve veriler hesaplanarak ortaya çıkıyor. 2012 yılında tüm bankacılık sektörüne ait şikayetlerin sayısı yaklaşık 50.000 oldu. ING Bank, 2012 yılında aldığı şikayetlere hem çok kısa sürede yanıt vermesiyle hem de şikayetleri yönetmede ve müşteri memnuniyetini kazanmadaki başarısı nedeniyle elde ettiği 63,5 başarı puanı ile tüm bankalar arasında 2012 yılını lider tamamladı.

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
5 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Haberler
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
OpenAI, yeni yapay zeka modeli "o3-pro"yu duyurdu
Haberler
OpenAI, yeni yapay zeka modeli “o3-pro”yu duyurdu
Marketing Türkiye
2 gün önce
Susam Sokağı Netflix'e taşınıyor!
Haberler
Susam Sokağı Netflix’e taşınıyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.