21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İki hintli arkadaşın giderek büyüyen örnek girişimi
Haberler

İki hintli arkadaşın giderek büyüyen örnek girişimi

Marketing Türkiye
8 Nisan 2018
1 dk okuma

Forbes’un belirlediği, 30 yaş altı en parlak 30 girişimcinin seçildiği “30 Under 30 Forbes Asia” listesine girmeyi başaran Hintli iki girişimcinin kurdukları iş büyük övgü topluyor.

Shriyans Bhandari ve Ramesh Dhami adlı iki arkadaşın kurduğu Greensole markası dünya çapında ses getirmeye başladı. Eski ayakkabılardan yeni terlikler üreten markanın hikayesi oldukça sıradışı ve kesinlikle örnek teşkil edecek nitelikte.

Her yıl Hindistan’da 350 milyon ayakkabının çöpe atıldığını belirten iki ortak, nüfusun 1,5 milyonunun bir çift ayakkabısı bile olmadığı gerçeğinden yola çıktıklarını ve bu markayı kurduklarını ifade ediyor.

greensol

Hindistan’ın her köşesinden fabrikalarına ulaştırılan eski ayakkabıları parçalayıp yeniden tasarlayarak terliğe dönüştüren ekip, bu ürünlerin çoğunu ihtiyacı olanlara bağışlıyor, geri kalanları ise perakende mağazalarında ve internet sitelerinde 3 dolara satıyor.

Shriyans Bhandari: Ne üreticilik ne de girişimcilik tecrübemiz vardı. Zaten bu düşünceyle yola çıkmadık, ihtiyacı olanlara yardım etme hedefiyle yola çıktık. Asla zengin ve ünlü olmak gibi bir hayalimiz olmadı. Tesadüf eseri gelişen ve büyüyen işimiz bolca destek bulmaya başladı. İhtiyaç sahiplerini sevindirdiği ve doğaya katkısı olduğu için desteğimiz çok.

Hem Forbes’un listesine girerek hem de sosyal medyayı kullanarak duyulmaya başlayan marka şu an sadece Hindistan’da üretim ve dağıtım yapıyor. Dünya genelinde dikkat çekmeye başladığı için bir çok ülkeden ayakkabı göndermek isteyen yardımseverler çıkıyor. Markanın hedefi büyümeye ve daha çok sponsor bulmaya devam ederek globalleşmek.

kaynak: forbes

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: "Gör Beni"
Haberler
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: “Gör Beni”
Advertorial
1 hafta önce
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
Yasa dışı bahis reklamı yaptığı iddia edilen 15 sosyal medya hesabı engellenecek
Haberler
Yasa dışı bahis reklamı yaptığı iddia edilen 15 sosyal medya hesabı engellenecek
Marketing Türkiye
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.