
#IABTRSektörSohbetleri’nde “Covid-19’un Dijital Reklam Sektörüne Etkisi” tartışılacak
#IABTRSektörSohbetleri’nde 27 Ekim Salı günü IAB ve Marketing Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen “Covid-19’un Dijital Reklam Sektörüne Etkisi Araştırma” sonuçları değerlendirilecek
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Marketing Türkiye işbirliği ile ilki Nisan ayında gerçekleştirilen “Covid-19’un Dijital Reklam Yatırımlarına Olan Etkisi” başlıklı sektörel araştırmanın ikincisi 10 Ağustos-7 Eylül tarihleri arasında yapıldı. Araştırma kapsamında dijital reklam sektöründe çalışanlara; Covid-19’un şirketlerine, sektöre ve çalışma koşullarına etkileri ve endişelerine dair sorular yöneltildi.
27 Ekim Salı günü Saat 17.00’da IAB TR YouTube kanalında gerçekleşecek canlı yayında Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, IAB Araştırma Yürütme Kurulu Başkanı Burak Yılmaz ve WPP ve GroupM İnsan Kaynaklarından Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Aysun Sayın araştırma sonuçlarını değerlendirecekler