IAA 15. Üniversitelerarası Reklam Yarışması ödülleri sahibini buldu

Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA)’nin, bu yıl Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları E. A. Hastanesi (BRSHH), AMATEM ve Liba Laboratuvarları sponsorluğunda düzenlediği 15. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nın sonuçları belli oldu. IAA New York merkezinin dünya genelinde üniversite öğrencilerine yönelik olarak düzenlediği INTER-AD adlı yarışmanın yerel uygulaması olan Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nın bu yıl sponsorluğunu Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları E. A. Hastanesi (BRSHH) ve AMATEM işbirliğinde, Liba İlaç üstlendi. Türkiye’de reklam, pazarlama ve iletişim alanında eğitim gören yüksekokul ve fakülte öğrencilerinin katıldığı 15. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nda “Madde Bağımlılığında Toplumsal Farkındalık Yaratma” konusu işlendi. Öğrencilerin pazarlama ve iletişim konusunda gerçek hayattan, sosyal bir konu üzerinde düşünmesini sağlayan yarışmanın ödül töreni Bahçeşehir Üniversitesi’nde gerçekleşti. Yarışmada birinciliği Karadeniz Teknik Üniversitesi’nden Ajans İllegal takımı kazandı. Ankara Üniversitesi’nden Ajans Anemi ikinci oldu. Yarışma’nın üçüncüsü ise Anadolu Üniversitesinden Ajans Creative Nar oldu. Yarışma’da Dördüncü Akdeniz Üniversitesi’nden Ajans Binbir Fikir isimli takım olurken beşinci yine Akdeniz Üniversitesi’nden Ajans Retro isimli takım oldu.

Ödül töreninin açılış konuşmasını gerçekleştiren Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA) Yönetim Kurulu Üyesi Nuri Çolakoğlu, Uluslararası Reklamcılık Derneği olarak bu etkinliğin öğrenciler için ciddi bir eğitim fırsatı olduğunu düşündüklerini ve sektöre daha donanımlı giriş yapmalarına destek olmaya çalıştıklarını belirtti. Çolakoğlu konuşmasında yarışmanın diğer bir hedefinin de her sivil toplum örgütü gibi sosyal sorumluluklarının gereklerini yerine getirmek olduğunu, her yıl farklı bir sorunu ele aldıklarını ifade etti. Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları E. A. Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Erhan Kurt ise, dünya geneline paralel olarak Türkiye’de de ürkütücü biçimde yaygınlaşmaya başlayan ve gençlerimizin sağlığını ve hayatını tehdit eden madde bağımlılığı hakkında toplumsal farkındalık yaratmak ve onlara destek olmak amacıyla bu yarışmayı desteklediklerini vurguladı. “Bağımlılık ile mücadele ve gençlerimizi bağımlılıktan koruma konusunda toplumsal sorumluluğumuzu yerine getirmek adına önemli bir adım atılmıştır” dedi. Uluslararası Reklamcılık Derneği 15. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nda birincilik ödülünü kazanan takım öğrencilerine birer “iPad” hediye edildi. 30 Üniversite’den 73 takımın katıldığı 15. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nda ilk beşe giren takımların isimleri ise şöyle;

Birinci; Karadeniz Teknik Üniversitesi / Ajans İllegal

İkinci;  Ankara Üniversitesi/Ajans Anemi
Üçüncü; Anadolu Üniversitesi / Ajans Creative Nar
Dördüncü; Akdeniz Üniversitesi / Ajans Binbir Fikir
Beşinci; Akdeniz Üniversitesi / Ajans Retro

İLGİLİ HABERLER