Hürriyet’te Reklam Grup Başkanlığı’nda yeni yapılanma
Hürriyet’te Reklam Grup Başkanlığı yeniden yapılandırıldı. Buna göre sorumluluk alanına etkinlik yönetimi fonksiyonu da eklenmiş olan İcra Kurulu Üyesi Ayşe Sözeri Cemal, “Reklam, Araştırma ve Etkinlik Yönetimi Başkanı” pozisyonuna terfi etti. Satış fonksiyonunun konsolidasyonu teminen bölgeler dahil tüm satış fonksiyonları 1993 senesinden bu yana Hürriyet çatısı altında çalışan Reklam Grup Başkan Yardımcısı Gönül Birkiye’ye bağlandı. Dijital proje geliştirme fonksiyonu da bundan böyle faaliyetlerini Birkiye’ye bağlı olarak yönetecek. Batuhan Ekin’in mevcutta sorumlu olduğu otomotiv ve eğitim İK sektörlerine finans, sağlık, medikal, bilgi teknolojileri, gıda içecek ve inşaat dekorasyon sektörleri eklendi. İris Cıngı’nın mevcut sorumlu olduğu turizm ve bölgelere seri ve sosyal ilanlar da eklendi. Reklam Grup Başkanlığı bünyesindeki “reklam, araştırma ve bilgi yönetimi” bölümü Hürriyet’in genişleyen gereksinimleri dikkate alınarak bundan böyle koordinatörlük seviyesinde temsil edilecek ve bu fonksiyonu yürüten Grup Müdürü Güven İçel, dijital dünya ile genişleyen sorumluluk alanı çerçevesinde koordinatörlüğe terfi etti. Altuğ Acar da etkinlik yönetimi alanında danışman olarak çalışmalarına devam edecek.