7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hollanda’dan genç Yunanistan’dan kalabalık!
Haberler

Hollanda’dan genç Yunanistan’dan kalabalık!

Marketing Türkiye
7 Ocak 2015
2 dk okuma

GittiGidiyor, 2014 yılı istatistiklerini değerlendirdiği infografik ilginç sonuçlar ortaya çıkardı. İnfografiğe göre 11 milyonun üzerinde üyeye sahip GittiGidiyor eğer bir ülke olsaydı Yunanistan’dan kalabalık, Hollanda’dan ise daha genç olurdu. 

GittiGidiyor, 2014 istatistiklerini değerlendirmek için bir infografik çalışmasına imza attı. Tüketicilerin satın alma davranışlarını inceleyen çalışmada GittiGidiyor’un 11 milyondan fazla üyeye sahip olduğu, bu rakamın da 10 milyon 800 bin civarı nüfusa sahip Yunanistan’dan fazla olduğu vurgulandı. Ayrıca GittiGidiyor’un 18-35 yaş arasındaki üye sayısının bir milyon 571 bin 416 olduğu ve bunun da Hollanda’dan daha fazla genç bir nüfusa sahip olduğu anlamına geldiği belirtildi.

Hollanda’dan genç Yunanistan’dan kalabalık!

Erkekler daha fazla alışveriş yapıyor

GittiGidiyor istatistiklerine göre sanılanın aksine erkekler (%65) alışverişe kadınlardan (%35) daha düşkün. Geçtiğimiz yılın son dakikalarında, yani 31.12.2013 tarihinde, saat 23:59:41’de son olarak siyah bir erkek ayakkabısı satın alınmış. Sitede en çok tatil günlerinde alışveriş yapılıyor. 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı alışverişin en yoğun olduğu bayramların başında geliyor. İnfografikteki ilginç bilgilerden birine göre, haftanın en çok alışveriş yapılan günü ise sendromlarıyla ünlü pazartesi günleri.

Hollanda’dan genç Yunanistan’dan kalabalık!

2015’e “kablosuz” merhaba 

İnfografiğe göre alışverişin en yoğun olduğu ay, Aralık. Yeni yılın ilk günü ise “Kablosuz analog oyun konsolu”, “Kablosuz klavye mouse seti” ve “Kablosuz modem” ilk üç alışverişi oluşturuyor. Geçtiğimiz yıl, nikâh ve düğün alışverişlerinde de GittiGidiyor şaşırtan rakamlara sahip. 2014 yılı boyunca GittiGidiyor’dan tam bir milyon 558 bin 908 adet nikâh şekeri satın alındı. Cep telefonu, bilgisayar, tablet, beyaz eşya, aksesuar ve küçük ev aletleri en çok satın alınan kategorilerin başında geliyor. 2014’de satılan en pahalı ürün ise 25 bin TL ile antika bir saat.

Hollanda’dan genç Yunanistan’dan kalabalık!

 

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Haberler
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Sena Tufan
2 hafta önce
iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
Haberler
iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Türkiye Innovation Week, 12’nci kez kapılarını açtı
Haberler
Türkiye Innovation Week, 12’nci kez kapılarını açtı
Advertorial
10 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.