11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Hitachi’nin Türkiye’deki ilk kampanyası:“Are you the Next?”

Marketing Türkiye
30 Kasım 2012
1 dk okuma

 

Hitachi Ltd.’nin yüzde yüz iştirakli şirketlerinden biri olan Hitachi Europe Ltd., “Are you the Next?” isimli marka kampanyasının Türkiye’deki lansmanını duyurdu. Bu, Hitachi’nin Türkiye’deki ilk marka kampanyası olacak. Türkiye pazarı yüksek seviyede GSYİH (Gayri Safi Yurt İçi Hasıla) büyümesi gösteriyor ve istikrarlı ekonomik gelişmenin devam etmesi bekleniyor. Hitachi Group, bu kampanyayla Türkiye pazarında büyümeyi amaçlıyor. Bu bağlamda atılacak bir diğer adım olarak, Hitachi Europe, mevcut işlerini yerel firmalarla yapacağı iş ortaklıkları vasıtasıyla büyütmek amacıyla 2012 mali yılının sonuna kadar İstanbul’da yeni bir şube açacak. Hitachi Group’un şu anda ülkedeki ana faaliyetleri, inşaat makineleri ve veri depolama sistemlerini içermekte. Bu kampanya Hitachi’nin bu alanlardaki Sosyal Yenilikçi Faaliyetleri’ne ilişkin vaka incelemelerine ek olarak, yakın zamanda büyüme gösterdiği demiryolu ve enerjiı sistemlerini de içerecek. Hitachi Europe Halkla İlişkiler Yöneticisi Hans Daems, konuyla ilgili olarak: “Are you the Next?” marka kampanyası, Hitachi’nin 2011 kampanyalarının başarısı üzerine inşa edilerek, pek çok Avrupa pazarına yayıldı. Bu kampanya, Hitachi’nin Türkiye’de gerçekleştireceği ilk marka kampanyası ve bu pazara verdiği önemin bir göstergesi. Bu kampanya; inşaat makineleri, veri depolama ve trenler gibi ana ürünlerimizi ön plana çıkartarak, Sosyal Yenilikçi Faaliyetler yoluyla küresel ihtiyaçları karşılamak için gösterdiğimiz çabayı ifade ediyor. Amacımız, müşteri odaklı yaklaşımımızı ön plana çıkartırken, bir yandan da Hitachi’nin odaklandığı alanlara ilişkin bilinç ve anlayış oluşturmak” ifadesini kullandı. Kampanyada ve kampanyayla ilgili kreatif materyalde, Hitachi’nin uzmanlığıyla müşterilerine ve toplumlara kendi sürdürülebilir büyüme hedeflerine ulaşma imkanı sağlayan “kazan-kazan” durumları yaratmak için sonuçlar üreten Sosyal Yenilikçi Faaliyetleri’ne olan desteği vurgulanıyor. Kampanya gazete, dergi, online ve reklam panoları kullanarak, 1 Aralık 2012 – 28 Şubat 2013 tarihleri arasında geçerli olacak.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
5 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
Güncel Haberler
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Minecraft'ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Haberler
Minecraft’ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Nafizcan Önder
7 Nisan 2025
Kim Kardashian'ın dev balonu Times Meydanı'nı ele geçirdi!
Haberler
Kim Kardashian’ın dev balonu Times Meydanı’nı ele geçirdi!
İrem Alimoğlu
6 Mart 2025
Hayat Tarzları Araştırması: Yüzde 2'nin peşinden yüzde 100'e bakmak
Haberler
Hayat Tarzları Araştırması: Yüzde 2’nin peşinden yüzde 100’e bakmak
Marketing Türkiye
30 Mart 2025
ANKÜ Game Jam 2025'e geri sayım başladı!
Haberler
ANKÜ Game Jam 2025’e geri sayım başladı!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.