Hilton, EMEA bölgesi için Tin Man PR Ajansı ile anlaştı
İngiltere merkezli Tin Man, Hilton otel grubunun EMEA bölgesindeki markalarına entegre kampanyalar düzenlemek için bağımsız ajanslardan oluşan ortak bir ağ kurdu. “Tin Man Collective” ağının Türkiye temsilcisi ise Marjinal Porter Novelli oldu.
Hilton, rekabetçi bir seçim sürecinin ardından, EMEA bölgesinin halkla ilişkiler hizmeti için Tin Man’le anlaştı. İngiltere merkezli bağımsız Tin Man PR Ajansı, bölge genelinde entegre ve yaratıcı tüketici kampanyaları yürütmek ve basın ofisi hizmeti vermek için “ortak” bir yapı oluşturdu. Tin Man Collective ismini alan bu ortak yapıda; Almanya pazarı için achtung! Mary; Türkiye pazarı için Marjinal Porter Novelli; ve BAE / KSA pazarı için ise Seven Media ajansları yer alıyor.
Tin Man Collective ajansları, 114 ülkede faaliyet gösteren ve Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria ve DoubleTree dahil olmak üzere 17 markaya sahip Hilton portföyü için çalışacak.
Hilton EMEA Tüketici İletişimi Direktörü Rochelle Raven, “Hilton portföyüne yeni coğrafyalar ve markalar eklemeye devam ederken, geniş portföyümüz için taze ve yaratıcı fikirleriyle etkili bir pazar stratejisi oluşturabilecek ve markalarımızın değerini güçlendirecek bağımsız ajanslardan oluşan bir çatı EMEA modeli arıyorduk. Bu yeni dönemde Tin Man Collective ile çalışacağımız için heyecanlıyız ve başlamak için sabırsızlanıyoruz” dedi.
“Bu, bizim için bir dönüm noktası” diyen Tin Man’in kurucusu Mandy Sharp ise: “Hilton, her ne kadar dünyanın en büyük ve en tanınmış otel markalarından biri olsa da bugün dahi EMEA genelinde olağanüstü yaratıcı ve stratejik iletişim hizmetine odaklanmaktan vazgeçmiyor. Bu anlaşma, Tin Man ekibi olarak bizleri çok heyecanlandırdı çünkü bu sayede yaratıcı iletişim alanındaki uzmanlığımızı yurt dışına taşıma imkânı yakaladık. EMEA bölgesindeki kolektif ekibimizde yer alan tüm ajanslar Hilton için özenle seçildi. Tin Man Collective olarak nihai hedefimiz, Hilton’u konukseverlik konusunda tüketicilerin ilk tercihi yapmak için ilham verici ve duygusal sebepler yaratmak” şeklinde konuştu.