9 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı
Haberler

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

Marketing Türkiye
27 Ocak 2016
3 dk okuma

 

Dijitalin dinamiğine uygun olarak çok hızlı gelişen ve ilerleyen bu pazarlama tekniklerini takip etmek ve trendlerin gerisinde kalmamak dijital sektörde çalışan herkes için artık bir zorunluluk. Ancak bu sadece sosyal medyada kanaat önderlerini takip etmek, sektörel blogları ve yayınları okumakla olmuyor. Aynı zamanda bu alanda yazılmış basılı kitaplardan yararlanmak, altını çize çize okumak ve gerektiğinde kütüphanenizden çıkarıp çıkarıp yeniden okumak gerekiyor. ListeList‘ten Duygu Arslan hazırladı…

Biz de bugün “Ne okusam da kendimi geliştirsem?” diyen ürün müdürlerinin bu ihtiyaçlarına cevap vermek için bir okuma listesi hazırladık. Herkese iyi okumalar…

 

1-Hooked (Karıncaya Takılınca) – Nir Eyal

Kitap kullanıcıda kalıcı alışkanlıklar yaratmaya yönelik pratik yöntemleri, insanların hoşlanacağı ürünler geliştirmenin yollarını ve benzeri birçok detayı konu alıyor. Aynı zamanda ürün müdürleri, tasarımcılar, pazarlama uzmanları ve yeni şirket kuran kişiler için bir başvuru kitabı Kancaya Takılınca…

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

2-İş Bitirici – David Allen

Sadece zihnimiz boş ve düşüncelerimiz organize edilmiş olduğu zaman etkili sonuçlara ulaşabilir ve üretim potansiyelimizi açığa çıkarabiliriz. İş Bitirici, kendinizi yormadan doğru tempoyu nasıl tutturacağınızı göstererek, çalışma ve yaşama şeklinizi tamamen değiştirebilir.

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

3-Yalın Yeni Girişim – Eric Ries

   Yalın Yeni Girişim her büyüklükteki şirkette yer alan girişimcilere, ayrıntılı iş planları hazırlamak için zaman harcamak yerine, vizyonlarını sürekli olarak test edecekleri bir yolu geç olmadan benimsemelerini ve buna göre hareket etmelerini öneriyor. 

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

4-Hızlı ve Yavaş Düşünme – Daniel Kahneman

Kitap iş ve özel yaşamımızda seçimlerimizi nasıl yaptığımızı ve başımıza sık sık dert açan zihinsel hatalardan korunmanın farklı tekniklerini nasıl kullanacağımızı gösteriyor. 

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

5- Akıldışı ama Öngörülebilir – Dan Ariely

Bu kitabın odak noktası insanın karar verme mekanizması üzerine kurulu. “Neden, bazen kendimizi heyecanla ihtiyacımız olmayan şeyler alırken buluruz?”, “Neden, 1 liralık aspirin aldığımızda başımız ağrımaya devam ederken, aspirinin fiyatı 50 lira olduğunda başımızın ağrısı yok olur?” gibi eğlenceli örneklerden yola çıkarak insanın karar verme aşamasında etkili olan öğeleri inceleyen kitap tüketicileri anlamak için çok yararlı analizler sunuyor.

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

6-Sakinler de Kazanır – Susan Cain

Diğer bir deyişle gürültücü kalabalığa inat sakin kalabilenlerin öyküsü…

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

7- Evet : Boyun Eğmeden Anlaşmaya Varmak  – Roger Fisher

Harvard Müzakere Projesi grubunun müzakere, iş sorunları ve milletlerarası alandaki uyuşmazlık çözüm yollarına ilişkin çalışmalarına dayanan bu kitap, uygulanabilirliğini sadece siyaset ve iş dünyasındaki uyuşmazlıklar açısından değil, şehir hayatının giderek daha menfaatlere dayalı ilişkilerinde, ya da en basitinden komşular arasındaki uyuşmazlıklardan aileye kadar geniş bir yelpazede kullanılabileceğini de gösteriyor. 

Her “Ürün Müdürü”nün Okuması Gereken 7 Pazarlama Kitabı

 

 

 

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
4 Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Haberler
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
29 Mayıs 2025
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ferruh Altun
25 Mayıs 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Nafizcan Önder
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.