5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Henkel’in 2013 performansına, Türk Henkel’den büyük katkı

Marketing Türkiye
8 Mart 2014
2 dk okuma

Türk Henkel Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında, Henkel’in dünya genelinde ve Türkiye özelinde gösterdiği başarılı performansa değinerek önemli bilgiler verdi. Alemdar, “Henkel 2013 yılında %3,5 organik büyüme elde etti ve toplam satışları 16 milyar 400 milyon Euro’ya yükseldi. Yükselen pazarlarda organik büyüme ise %8,3 şeklinde gerçekleşti” dedi. Türk Henkel’in, elde ettiği çift haneli büyüme ile bu büyümeye en  fazla katkıyı sağlayan ülkelerden biri olduğuna dikkat çeken Alemdar, “2013 yılında 400 milyon Euro’nun üzerinde satış geliri elde eden Türk Henkel’in üç iş birimi de bu başarıya katkıda bulundu. Güçlü ürün inovasyonları da başarı açısından önemli bir faktör olarak öne çıktı. Türk Henkel’in 2013 yılında elde ettiği gelirin yaklaşık dörtte biri, son üç yıl içinde piyasaya sunulan ürünlerden oluştu” diye konuştu.

Türkiye, Henkel’in stratejisinde önemli

Henkel’in Türkiye’yi değerli bir pazar olarak gördüğünü, şirketin Türkiye’de büyümeye ve yatırım yapmaya devam edeceğini ifade eden Alemdar, “Bugüne kadar yapılan yatırımlar, bu pazarın potansiyeline olan inancımızı gösteriyor” şeklinde konuştu.

Henkel, tüm faaliyet ve kararlarında, 2016 yılı için belirlenen global stratejisine göre hareket ediyor. Henkel’in stratejisi ise “sadeleştirilmiş operasyonlar ve motive bir ekip ile global bir şirket olarak rekabette üstün bir performans sergilemek” olarak belirlenmiş bulunuyor. Bu strateji uygulandığında Henkel, 2016 yılı için belirlediği 10 milyar Euro’su yükselen pazarlarda olmak üzere toplamda 20 milyar Euro satış ve hisse başına gelirlerde %10 yıllık büyüme oranı gibi iddialı global mali hedeflere ulaşmayı hedefliyor.

İkinci çamaşır ve ev bakım fabrikası Türkiye’de

Hasan Alemdar, Henkel’in globalleşme faaliyetleri kapsamında son yıllarda Türkiye’de yaptığı yatırımları açıkladı. Alemdar, daha önce Avrupa’dan getirilen Persil Jel’in 2014 başından itibaren Türkiye’de üretilmeye başlandığını dile getirirken Henkel’in Ankara’da bulunan çamaşır ve ev bakım fabrikasının tüm dünyada kuruluşun genel merkezi olan Düsseldorf’tan sonra dünyanın en büyük ikinci çamaşır ve ev bakım fabrikası olduğunu vurguladı. Persil Jel’in üretimi için fabrikaya yeni bir üretim hattı  eklendiğini söyleyen Hasan Alemdar, “Henkel’in sürdürülebilirlik hedeflerine katkıda bulunabilmek için Ankara’daki fabrikada sürdürülebilirlik konusunda da yatırımlar yapılıyor. Örneğin; 2014 yılı başında “Tower Heat Recovery” projesi hayata geçti. Bu proje ile toz deterjan üretiminde kullanılan sıcak havayı geri dönüşümlü hale getirerek, üretimde kullanıyoruz. Böylece kullanılan enerji miktarı da düşüyor. Bu sistem ile toz deterjan üretimindeki kurutma prosesinde yaklaşık %10’a yakın doğalgaz tasarrufu sağlanıyor. Bu rakam tüm deterjan fabrikası için ise yaklaşık %4,5’lik enerji tasarrufu anlamına geliyor” dedi.

1 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
2 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
3 Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
4 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
5 Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Güncel Haberler
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’da en çok izlenen makyaj ve güzellik kanalları...
Haberler
YouTube’da en çok izlenen makyaj ve güzellik kanalları…
Nafizcan Önder
24 Eylül 2025
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Haberler
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
O şarkı artık Spotify'ınızda çalmayacak!
Haberler
O şarkı artık Spotify’ınızda çalmayacak!
İrem Alimoğlu
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.