Hello Kitty’den Türkiye’de bir ilk!
Dünyaca ünlü marka Hello Kitty, Türkiye’deki ilk mağazasını 2012’nin son çeyreğinde İstanbul Ataşehir’de açacak. Japon hediyelik eşya ve oyuncak firması Sanrio’nun 37yıl önce yarattığı ve fenomene dönüşen karakteri Hello Kitty, Peritozu’nun yatırımıyla gelecek. Basın toplantısına katılan Sanrio Başkanı Kunihiko Tsuji, şirketin Avrupa ve Ortadoğu’da yaptığı satışın, toplamsatışının içinde yüzde 30 pay sahibi olduğunu belirtti. Tsuji, “Sanrio’nun ilk eğlence dünyası Hello Kitty World’ün Türkiye’de olması iki ülke kültürü için bağ olacak” dedi.
Sanrio’nun ajansıMax Licensing’in kurucusu DianaMagarino da konseptin ilk kez İstanbul’da uygulanmasının nedenlerini şöyle anlattı: “Kent ekonomisi büyüyor. Turistik,modern, şık, lüks bir şehir. Hello Kitty’nin satışları vemarkaya talep artıyor. Sanatçılar, yönetici eşleri mağaza açmak istedi. Talep yoğun oldu. Peritozu ile işbirliği yapıldı. İlk yıl bir noktada olacağız. Yavaş büyüyeceğiz. Konsept Londra ve Manhattan’a da taşınabilir.” Magarino, Hello Kitty World’e Türkiye, İtalya ve Japonya’dan ürün temin edileceğini belirterek, “Sanrio ile işbirliği yapan Swarovski, Fender Guitars, Fuji ve Casio gibi markalar da mağazada yer alacak. Orijinal, farklı ürünlerin satılacağı fantastik bir dünya düşünün” dedi.
Güncel Haberler