
Hellmann’s’tan sos tutkunlarına “tam tadında” düğün sürprizi

Nikah memurunuzun takım elbiseli dev bir mayonez kavanozu olduğunu, düğün pastasının yerini ise çıtır tavuk kuleleri ve onlarca çeşit sosun aldığını hayal edin… Kulağa gerçek dışı gelse de, Brooklyn’de yaşayan Heather Schroering ve Nick Phillips çifti için bu sahne, hayatlarının en mutlu gününün birebir tasviri oldu.
Peki ama neden? Çünkü onlar kendilerini “sos elçisi” olarak tanımlıyor. “Sossuz, kuru bir sandviç yemek bizim için affedilemez bir suçtur” diyen çift, bu ortak tutkuyu öylesine sahiplenmiş ki arkadaş çevrelerinde “Soscugiller” lakabıyla anılıyorlar.
Çıtır Tavuk Günü’ne özel, soslarla taçlanan bir nikah
Hellmann’s, Ulusal Çıtır Tavuk Günü kapsamında düzenlediği yarışmayla, markanın yeni çıtır tavuk sosları serisini tanıtmak için sıra dışı bir konsept geliştirdi. Yarışmanın kazananı olan Schroering–Phillips çifti, tam da hayallerindeki gibi bir düğüne kavuştu. Las Vegas’ın ikonik Viva Las Vegas Wedding Chapel’inde gerçekleşen nikah, markanın maskotu Manny Mayo tarafından kıyıldı. Yılbaşı ağacında mini mayonez kavanozları süs olarak yer aldı. Düğün pastası yerine çıtır tavuk kuleleri ve onlarca farklı sos sunuldu. Çifte ayrıca seyahat masrafları için 5 bin dolarlık hediye çeki verildi.


Gelin Heather, “Bir arkadaşımız yarışmadan bahsedince ‘Bu resmen bizim için yapılmış!’ dedik. Başvurduktan sonra başka bir düğün hayal edemedik,” diyor. Sos tutkusunun boyutunu ise şu anekdotla özetliyor: “Her Noel’de Nick’e el yapımı bir sos süsü hediye ediyorum. Her şey üçüncü yılımızda başladı ve ilk yaptığım süs, bir Hellmann’s mayonez kavanozuydu.”
Sonuç? Hellmann’s, markanın ürün lansmanını hem sosyal medyada konuşulacak hem de “deneyimsel pazarlama” derslerine girecek bir hikâyeye dönüştürmeyi başardı.
Kaynak: People