25 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hellmann’s’tan sos tutkunlarına “tam tadında” düğün sürprizi
Haberler

Hellmann’s’tan sos tutkunlarına “tam tadında” düğün sürprizi

Sena Tufan
8 Ağustos 2025
2 dk okuma
Hellmann’s’tan sos tutkunlarına “tam tadında” düğün sürprizi

Nikah memurunuzun takım elbiseli dev bir mayonez kavanozu olduğunu, düğün pastasının yerini ise çıtır tavuk kuleleri ve onlarca çeşit sosun aldığını hayal edin… Kulağa gerçek dışı gelse de, Brooklyn’de yaşayan Heather Schroering ve Nick Phillips çifti için bu sahne, hayatlarının en mutlu gününün birebir tasviri oldu.

Peki ama neden? Çünkü onlar kendilerini “sos elçisi” olarak tanımlıyor. “Sossuz, kuru bir sandviç yemek bizim için affedilemez bir suçtur” diyen çift, bu ortak tutkuyu öylesine sahiplenmiş ki arkadaş çevrelerinde “Soscugiller” lakabıyla anılıyorlar.

Çıtır Tavuk Günü’ne özel, soslarla taçlanan bir nikah

Hellmann’s, Ulusal Çıtır Tavuk Günü kapsamında düzenlediği yarışmayla, markanın yeni çıtır tavuk sosları serisini tanıtmak için sıra dışı bir konsept geliştirdi. Yarışmanın kazananı olan Schroering–Phillips çifti, tam da hayallerindeki gibi bir düğüne kavuştu. Las Vegas’ın ikonik Viva Las Vegas Wedding Chapel’inde gerçekleşen nikah, markanın maskotu Manny Mayo tarafından kıyıldı. Yılbaşı ağacında mini mayonez kavanozları süs olarak yer aldı. Düğün pastası yerine çıtır tavuk kuleleri ve onlarca farklı sos sunuldu. Çifte ayrıca seyahat masrafları için 5 bin dolarlık hediye çeki verildi.

Hellmann’s’tan sos tutkunlarına “tam tadında” düğün sürprizi
Hellmann’s’tan sos tutkunlarına “tam tadında” düğün sürprizi

Gelin Heather, “Bir arkadaşımız yarışmadan bahsedince ‘Bu resmen bizim için yapılmış!’ dedik. Başvurduktan sonra başka bir düğün hayal edemedik,” diyor. Sos tutkusunun boyutunu ise şu anekdotla özetliyor: “Her Noel’de Nick’e el yapımı bir sos süsü hediye ediyorum. Her şey üçüncü yılımızda başladı ve ilk yaptığım süs, bir Hellmann’s mayonez kavanozuydu.”

Sonuç? Hellmann’s, markanın ürün lansmanını hem sosyal medyada konuşulacak hem de “deneyimsel pazarlama” derslerine girecek bir hikâyeye dönüştürmeyi başardı.

Kaynak: People

Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!

featured hellmann's
1 Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
2 Starbucks'ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
Starbucks’ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
3 Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
4 BMW logosunda sessiz dönüşüm
BMW logosunda sessiz dönüşüm
5 Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da "çok" milyonlara ulaştı...
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da “çok” milyonlara ulaştı…
Güncel Haberler
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Fenomen patronlar çağı başlıyor!
Fenomen patronlar çağı başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Marketing Türkiye
14 Temmuz 2025
NESCAFÉ Gold, "Bu Fincan Sanat Yolunda" ile 100 sanatçı gence ulaştı
Haberler
NESCAFÉ Gold, “Bu Fincan Sanat Yolunda” ile 100 sanatçı gence ulaştı
Sena Tufan
4 hafta önce
Can Holding'e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
Haberler
Can Holding’e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Nafizcan Önder
6 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.