8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hazır giyime tatil ve düğün dopingi!
Haberler

Hazır giyime tatil ve düğün dopingi!

Nafizcan Önder
26 Ağustos 2020
2 dk okuma

Geleceğin belirsizliğini koruduğu pandemi döneminin başlarında, hemen her sektörde olduğu gibi hazır giyim sektöründe de duraksamalar yaşanmıştı. Kontrollü bir biçimde girdiğimiz yeni normal sürecinde otellerin açılması ve düğünlerin yeniden başlaması ise satışlara doğrudan yansıdı. Hangi kategoride en çok satın alma olduğunuysa Trendyol’un verileri ortaya koydu. 

Abiye elbiseler için ortalama 210 TL harcama yapıldı

Bir önceki aya kıyasla satışlarını arttıran ürünlerin başında abiye kıyafetler geldi. Düğün sezonunun açılmasıyla abiye kıyafetlere ilgi yüzde 230 arttı. Davetler için alışverişini Trendyol’dan gerçekleştirenler abiye elbiseler için ortalama 210 TL harcadı.

Kadınlar en çok elbise ve bluz aldı

Haziran ayında moda ürünlerini en çok tercih edenler kadınlar oldu. Kadınların en çok satan moda ürünlerini satın alma oranları ise yüzde 94 bluz, yüzde 92 elbise, yüzde 88 pijama takımı, yüzde 86 terlik, yüzde 84 pantolon, yüzde 80 şort, yüzde 79 t-shirt, yüzde 75 gömlek, yüzde 73 sneaker ve yüzde 62 polo yaka t-shirt şeklinde gerçekleşti.
Hazır giyime tatil ve düğün dopingi!

Bikini satışlarında yüzde 190 artış!

Talebin arttığı diğer ürünler yüzde 210 ile mayolar, yüzde 190 ile bikini takımları, yüzde 170 ile deniz şortları, yüzde 150 ile deniz ayakkabıları, yüzde 140 ile güneş gözlükleri, yüzde 140 ile tulumlar ve yüzde 120 ile şapkalar oldu. Geçen yıl mayıs ayında ağırlıklı olarak gerçekleşen plaj giyim kategorisine yönelik satışlar bu yıl Haziran ayında ivme kazandı.

Sepetin şampiyonu t-shirtler!

Trendyol’un satış verilerine göre haziran ayında tüketicilerin sepetlerinde en çok yer alan ürünler sırasıyla t-shirt,
elbise, sneaker, şort, bluz, gömlek, pantolon, polo yaka t-shirt, pijama ve terlik oldu.

Kaynak: Trendyol

Covid-19 Düğün tatil Trendyol
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
5 Kasım 2025
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Haberler
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.