20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markaların korkutucu Halloween deneyim alanları ve kampanyaları
Haberler

Markalar Halloween tuzaklarını kurdu: İşte yılın en ürkütücü kampanyaları

Gizem Yıldız
31 Ekim 2022
2 dk okuma

İletişimin temel kurallarından biridir, reklamda korku figürlerine yer verilmez. Ancak öyle bir dönem var ki markalar bile isteye tüketicinin korkularını tetikler. Elbette markaları kıyasıya bir rekabete sürükleyen Halloween’den bahsediyoruz… Televizyon reklam ölçüm ve analiz şirketi iSpot.tv’ye göre, ABD’de 1 Eylül ile 23 Ekim tarihleri arasında markalar ulusal TV’de yayınladıkları sakız ve şeker reklamları için toplamda 83 milyon dolar harcadı. Bu, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 7’lik bir artış anlamına geliyor. Gelin bu yüksek bütçeli ürkütücü kampanyalara hep birlikte bakalım…

“Jack in the Box” kamyonu

Markalar Halloween tuzaklarını kurdu: İşte yılın en ürkütücü kampanyaları

Hızlı servis restoranı Jack in the Box, sınırlı sayıda üretilen Monster Taco’yu tanıtmak için korku filmi Halloween Ends’in meşhur “final girl”ü Kyle Richards ile iş birliği yaptı.

Cinespia’nın ev sahipliğinde ziyaretçilerin taco’ları deneyebileceği ve korku filmi klasiği Carrie’yi izleyebileceği bir etkinlik kurgulandı. Taco servisi Hollywood Forever Cemetery mezarlığına park eden yemek kamyonundan yapıldı.

Harridan’ın paranormal içeceği

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Harridan Vodka (@harridanvodka)’in paylaştığı bir gönderi

Alkollü içecek markası Harridan geçtiğimiz yıl başlattığı “Paranormal Reserve” kampanyasını bu yıl da devam ettirdi. Kampanya kapsamında 666 şişe içecekten oluşan bir koleksiyon hazırlayan marka, içecekleri Annabelle gibi korkunç oyuncak bebeklerin yanında dinlendirildi.

665 şişenin her biri 199 dolardan fiyatlandırılırken doğrudan Annabelle’in yanında dinlendirilen 666. şişe 13.000 dolara satıldı. 

Heinz yeni lezzetini tatmak isteyenleri korkularıyla yüzleşmeye çağırıyor

Heinz “Black Garlic Mayo”yu (siyah sarımsaklı mayonez) tanıtmak için Transilvanya’nın Boldu-Cretuleasca ormanında bulunan bir mezarlıkta pop-up mağazası açtı. Marka, bir Rumen ormanıyla yüzleşmeye cesareti olmayan ancak siyah sarımsaklı mayonezi deneyimlemek isteyenler için birçok ülkede 3D etkileşimli reklam panoları hazırladı.

Yerel halkın orman ve vampirlerle ilgili dedikoduları aktardığı reklam filminin sonunda ormanda çekim yapan kameramanın vampir saldırısına uğradığı görülüyor…

Uber Eats teslimatı şeker avcılarından önce gelir mi?

https://youtube.com/watch?v=nJfMGntAs9k

Uber Eats’in Kamp Grizzly iş birliğinde oluşturduğu “Don’t Run Out” kampanyası, Halloween’e hazırlıksız yakalanmanın maliyetini ürpertici bir kurguyla anlatıyor. Palmer, tek amacı şeker kasesini dolu tutmakken bu görevi hafife alan birini canlandırıyor. Palmer kaseyi boş bulduğunda hızlıca Uber Eats’e sipariş veriyor ancak iş işten geçmiş ve şeker avcıları çoktan peşlerine düşmüş oluyor.

Uber Eats kampanya kapsamında toplamda 1 milyon dolarlık indirim kuponu sunuyor. Ancak dikkatli olmakta fayda var zira bazı kodlar yalnızca bir tuzak…

Chucky, Elysian kazanına düştü!

Alkollü içecek markası Elysian Breewing, Halloween için “Chucky: A Killer Wit Beer” adlı sezonluk içeceğini piyasaya sürdü.

Reklam filminde bir Elysian çalışanının fabrikada çalışırken katil bebek Chucky’yi görmesiyle gerilim dolu dakikalar başlıyor. Filmin sonunda Chucky tam yakalanacakken içecek kazanının içine düşüyor. Böylelikle Chucky aromalı içecekler sezona korku salıyor.

Kaynak: Adweek

“Cumhuriyet’te 100’e 1 kala” heyecanına ortak olan markalar…

Chucky featured Harridan heinz jack in the box Uber Eats
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Haberler
4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Sena Tufan
2 hafta önce
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Haberler
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
İrem Alimoğlu
19 Ekim 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Yurt dışı eğitimde görünmeyen sınav: Kültür şokunu aşmak için ilk 30 gün kritik
Haberler
Yurt dışı eğitimde görünmeyen sınav: Kültür şokunu aşmak için ilk 30 gün kritik
İrem Alimoğlu
21 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.