18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Halil Özcan: “ON Dijital Bankacılık ile 5 yılda 5 milyon müşteriye ulaşacağız”
Haberler

Halil Özcan: “ON Dijital Bankacılık ile 5 yılda 5 milyon müşteriye ulaşacağız”

Advertorial
4 Mart 2025
3 dk okuma

2025 yılı sonuna kadar 2 milyon müşteri hedefiyle büyümesini sürdüren ON Dijital Bankacılık, yenilenen mobil uygulaması ve yıllık kart ücreti olmayan kredi kartıyla kullanıcı deneyimini daha da ileriye taşıyor. Ortalama 5 dakika olan uzaktan müşteri edinim süresiyle sektörde öne çıkan ON Dijital Bankacılık, büyüme ivmesini sürdürerek önümüzdeki dönemde Türkiye’nin en büyük üç dijital bankası arasında olmayı hedefliyor.

Bankacılık sektöründe yenilikçi yaklaşımları ve dijitalleşmeye öncülük eden vizyonuyla fark yaratan Burgan Bank’ın dijital bankacılık markası ON Dijital Bankacılık 3 yılı geride bıraktı. Burgan Bank ON Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Halil Özcan, ON Dijital Bankacılık’ın başarılarını, yenilenen mobil uygulamasını, yeni ON Kredi Kartı’nı ve gelecek vizyonunu aktardı. Türkiye’de dijital bankacılık kullanımının hızla artarak kullanıcı sayısının 120 milyona ulaştığına dikkat çeken Halil Özcan, sektörün yılda ortalama yüzde 10 ile yüzde 20 arasında büyüdüğünü söyledi.

5 yıl içinde 5 milyon müşteri hedefi

ON Dijital Bankacılık’ın üç yıl gibi kısa bir sürede 1 milyon müşteriyi aşarak Türkiye’nin en hızlı büyüyen dijital bankacılık platformlarından biri olduğunu belirten Halil Özcan, yıl sonuna kadar bu rakamı 2 milyona çıkarmayı, 5 yıl içinde ise 5 milyon müşteriye ulaşmayı planladıklarını belirtti. Özcan, sözlerine şöyle devam etti: ‘‘Türkiye Bankalar Birliği’nin Ocak 2025 Uzaktan Müşteri Edinimi Raporu’na göre, sektörde artık her iki yeni müşteriden biri bankacılık hizmetlerine uzaktan erişiyor. ON Dijital Bankacılık olarak biz de 2024 yılında uzaktan müşteri ediniminde sektör ortalamasının 3,7 katı büyüdük” dedi.

“3 yılda 53 milyon TL tasarruf”

Dijitalleşmenin getirdiği maliyet avantajını müşterilerine fayda olarak yansıttıklarını söyleyen Halil Özcan, “Müşterilerimize sunduğumuz ücretsiz Havale, EFT ve FAST imkanıyla ON’lular bugüne kadar para transferlerinde hiç ücret ödemeyerek 53 milyon TL’nin üzerinde tasarruf etti. Ayrıca ON müşterilerimize özel kredide düşük, mevduatta yüksek faiz oranları sunuyoruz. Çok yakında başlayacak olan yurtdışı para transferi ve kripto para borsalarında para transferi hizmetlerini de müşterilerimize ücretsiz olarak sunacağız” dedi.

ON Mobil yenilendi…

ON Dijital Bankacılık, yenilenen mobil uygulamasıyla müşterilerine daha basit ve yalın bir tasarım sunuyor. ON Mobil’in artan müşteri sayısına ve markanın vaadi olan “rahat bankacılık” anlayışına paralel olarak yenilendiğini söyleyen Halil Özcan, sözlerini şu ifadelerle sürdürdü: “Öncelikli amacımız müşterilerimizin günlük yoğun iş akışında da bankacılık işlemlerini hızlıca yapabilmeleri ve yatırımlarına birkaç tıkla yön verebilmeleri. Şu anda uygulamamız üzerinde müşterilerimiz günlük ortalama sadece 3 dakika harcayarak bankacılık işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Müşterilerimiz en sık kullandıkları fonksiyonlarla uygulama ekranını kolayca kişiselleştirebiliyor, işlemlerini daha hızlı ve pratik hale getirebiliyorlar.”

Yenilenen uygulamada yatırım odaklı dijital bankacılık deneyimini de farklılaştırdıklarını söyleyen Özcan, “Yatırım iştahı yüksek, genç bir hedef kitlemiz var. Dijital bankalarını sadece günlük bankacılık işlemlerinde değil, yatırım işlemlerinde de kullanmak istediklerini biliyoruz. Biz de onların ihtiyaçlarını dikkate alarak, Burgan Bank Özel Bankacılığın yatırım alanındaki deneyimlerinin verdiği güçle yatırım ürün yelpazemizi genişlettik. ON FX, hisse senedi, VIOP, fon ve ON ROBO ile yatırım odaklı dijital bankacılık deneyimini de farklılaştırıyoruz” diye konuştu.

ON Kredi Kartı 2025 yılında önemli büyüme alanlarından biri olacak

ON Kredi Kartı’nın 2025 yılında önemli büyüme alanlarından biri olacağını kaydeden Özcan, “Bankacılık sektörü uzun yıllardır kredi kartlarına yönelik alışılagelmiş uygulamalarla ilerliyor. Yıllık kart ücreti ve farklı kullanım masrafları birçok kullanıcı için önemli bir yük oluşturuyor. Biz bu anlayışı değiştiriyor, yıllık kart ücreti olmayan, avantajlı ve kazandıran bir kredi kartı deneyimi vaat ediyoruz. ON Kredi Kartı ile market, restoran gibi pek çok farklı sektörden yapacakları harcamalarda aylık kullanımda yüzde 15’e varan indirim kazandıran bir deneyim sunacağız. Kredi kartımızdan, yıllık kart ücreti almayarak “Dünya döndükçe Havale, EFT, FAST ücreti almıyoruz” taahhüdümüzü sürdüreceğiz” dedi.

“Her yeni ON müşterisi için 1 kap mama bağışlıyoruz”

Dijital bankacılığın sadece finansal hizmetler sunmak olmadığına dikkat çeken Özcan, topluma değer katmayı da sorumlulukları olarak gördüklerini ifade etti. ON Dijital Bankacılık’ın bu misyonla Kurtaran Ev Derneği ile Pati Dostları projesini hayata geçirdiğini anlatan Özcan, projenin detaylarına ilişkin, “Pati Dostları projesi ile patili dostların bir yıllık mama, barınma ve veteriner masraflarını karşılıyoruz. Her yeni ON müşterisi için 1 kap mama bağışlıyoruz. Hayvan sahiplenme ve farkındalık etkinlikleri düzenleyerek toplumsal bilinci artırmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki dönemde de eğitimden çevreye kadar farklı alanlarda projeler geliştirerek topluma, çevreye ve dünyamıza katkı sağlamaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

‘‘Türkiye’nin en büyük üç dijital bankasından biri olmayı hedefliyoruz’’

ON Dijital Bankacılık, geleceğin finans dünyasını şekillendiren ekosistem iş birlikleriyle büyümeyi hedefliyor. Yenilikçi iş modellerini destekleyen, finansal teknolojilerle entegre bir vizyonla hareket ettiklerini söyleyen Özcan, yakın zamanda hayata geçirmeyi planladıkları Girişim Sermayesi Yatırım Fonu ile teknoloji girişimlerinin sadece müşterisi olmanın ötesine geçerek, onlarla daha organik bağlar kurma fırsatını yakalayacaklarının altını çizdi. Özcan, “Dijital dünyada durmak yok, hedeflerimiz yüksek, önümüzdeki dönemde Türkiye’nin en büyük 3 dijital bankasından biri olma hedefiyle ilerliyoruz. Bu hedefe giden yolda, ekosistem ve fintech iş birliklerini stratejik olarak önemsiyoruz. Özellikle fintech ve retailtech alanlarında faaliyet gösteren girişimlere yatırım yaparak, yalnızca finansal getiri sağlamayı değil, aynı zamanda girişimcilik ekosistemine de katkı sağlamak istiyoruz” dedi.

featured
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
Influencer’ların büyük karnesi yarın açıklanıyor!
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS '25 başvuruları başladı!
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS ’25 başvuruları başladı!
Koçtaş, YouTube'da 1 milyon aboneye ulaştı!
Koçtaş, YouTube’da 1 milyon aboneye ulaştı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube Rating Report sonuçları açıklandı: Mart ayında haberin merkezi "YouTube" oldu!
Haberler
YouTube Rating Report sonuçları açıklandı: Mart ayında haberin merkezi “YouTube” oldu!
Nafizcan Önder
10 Nisan 2025
Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Haberler
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
Ingage artık OneIngage!
Haberler
Ingage artık OneIngage!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Çin, 10G internet çağını başlattı
Haberler
Çin, 10G internet çağını başlattı
İrem Alimoğlu
22 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.