Haftanın dünyada en çok izlenen 5 TV reklamı
iSpot.tv’nin araştırmasına göre dünyada bu hafta en çok etkileşim alan reklam GEICO’nun “Boyz II Men: Side Effects” adlı çalışması oldu. 3 milyon dolar televizyon bütçesi ayrılan reklam dijitalde 3.6 milyon kere izlendi.
1. GEICO TV Spot – “Boyz II Men: Side Effects”
https://www.youtube.com/watch?v=j1rZAFluGZI
2. Apple iPhone 7 Spot – “The Archives”
Apple’ın “practically magic” kampanyasının yeni reklamı “The Archives”, Anılar adlı iPhone 7 özelliğini anlatıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=wbpBdMUrqV8
3. 2017 Mazda CX-5 TV Spot – “Details”
Mazda’nın usta imalatçısı Osamu Fujiki CX-5’in iç kısmındaki her dikişin bir parçası olduğunu açıklıyor. Arabanın şekli ve tasarımı, işçiliğe olan bağlılığını ifade ediyor.
4. Samsung Galaxy S8 TV Spot – “Sibling Rivalry”
İki kız kardeşin rekabetini konu eden reklam filminde iki kız kardeş beğendikleri parlak kırmızı ayakkabıyı çevrimiçi arıyorlar. Ancak Samsung Galaxy S8’e sahip olan kız kardeş, telefonunun ürün tanımlama işlevini kullanarak ürünü çabucak bulabiliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=LXd26Nqg5tQ
5. Special K – “Women Eat”
Special K kadınlara her istediğini yemesini öneriyor…