1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haftanın dünyada en çok izlenen 5 TV reklamı
Haberler

Haftanın dünyada en çok izlenen 5 TV reklamı

Marketing Türkiye
30 Haziran 2017
1 dk okuma

iSpot.tv’nin araştırmasına göre dünyada bu hafta en çok etkileşim alan reklam GEICO’nun “Boyz II Men: Side Effects” adlı çalışması oldu. 3 milyon dolar televizyon bütçesi ayrılan reklam dijitalde 3.6 milyon kere izlendi.

1. GEICO TV Spot – “Boyz II Men: Side Effects”

https://www.youtube.com/watch?v=j1rZAFluGZI

 

2. Apple iPhone 7 Spot – “The Archives”

Apple’ın “practically magic” kampanyasının yeni reklamı “The Archives”, Anılar adlı iPhone 7 özelliğini anlatıyor.

https://www.youtube.com/watch?v=wbpBdMUrqV8

 

3. 2017 Mazda CX-5 TV Spot – “Details”

Mazda’nın usta imalatçısı Osamu Fujiki CX-5’in iç kısmındaki her dikişin bir parçası olduğunu açıklıyor. Arabanın şekli ve tasarımı, işçiliğe olan bağlılığını ifade ediyor.

 

4. Samsung Galaxy S8 TV Spot – “Sibling Rivalry”

İki kız kardeşin rekabetini konu eden reklam filminde iki kız kardeş beğendikleri parlak kırmızı ayakkabıyı çevrimiçi arıyorlar. Ancak Samsung Galaxy S8’e sahip olan kız kardeş, telefonunun ürün tanımlama işlevini kullanarak ürünü çabucak bulabiliyor.

https://www.youtube.com/watch?v=LXd26Nqg5tQ

 

5. Special K – “Women Eat”

Special K kadınlara her istediğini yemesini öneriyor…

 

 

 

 

1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
4 Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
5 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri portföyünü genişletmenin yeni yolları
Haberler
Müşteri portföyünü genişletmenin yeni yolları
Marketing Türkiye
30 Mayıs 2022
Y ve Z kuşağının arasındaki çatışma nasıl sona erer?
Haberler
Z’ler dertli, Y’ler şikayetçi… Aralarındaki çatışma nasıl bitecek?
Gizem Yıldız
13 Mayıs 2022
Dünya devi kan kaybediyor…
Haberler
Dünya devi kan kaybediyor…
Berçem Sultan Kaya
2 Mayıs 2022
Devir artık öngörülü araştırma yapabilme, öngörü üretim devri
Haberler
Devir artık öngörülü araştırma yapabilme, öngörü üretim devri
Hüseyin Tapınç
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.